۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۹۴۰۷۲
امام جمعه شهر کراچی پاکستان:

جهان اسلام با اتحاد و همدلی دربرابر دشمنان اسلام بایستد

جهان اسلام با اتحاد و همدلی دربرابر دشمنان اسلام بایستد
حجت الاسلام والمسلمین میثمی جهان اسلام را به قیام در برابر خواسته های زورگویانه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل جنایتکار فراخواند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین‌ الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شبیر میثمی امام جمعه مسجد بقیۃ الله کراچی، پایتخت اقتصادی پاکستان در دیدار با تعدادی از شیعیان این شهر گفت: جهان اسلام با اتحاد و همدلی دربرابر دشمنان اسلام بایستد.

وی با بیان این که فرزند شهید آیت الله باقر النمر روزهای گذشته پس از ده سال از زندان آل سعود آزاد شد، ابراز داشت: اگر چه دولت آل سعود جوانان زیادی را به شهادت رسانده است اما به نظر بنده این اولین گام مثبتی است که دولت سعودی برداشته است، امیدواریم دیگر شاهد تکرار چنین صحنه های ظالمانه و جنایتکارانه نباشیم.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که نشانه هایی وجود دارند که روابط ایران و عربستان سعودی رو به بهبود است و اگر این روابط بهبود پیدا کند خیلی از مشکلات جهان اسلام پایان خواهند یافت، اظهار داشت: این روابط مثبت می تواند در برگزاری همایش حج ابراهیمی نیز نقش بهتری ایفا کند، همه ما دوست داریم که در مراسم حج حضور یابیم و باهم علیه دشمنان اسلام و توطئه گران استکباری فریاد سر دهیم.

وی تلاش های سران پاکستان را در این مسئله ستودنی توصیف کرد و ادامه داد: در محضر خداوند متعال دعا می کنیم که تیرگی های بین دو کشور اسلامی را از بین ببرد و آنان را بر سکوی واحد قرار دهد تا باهم در برابر دشمنان اسلام بایستند و به نفع دین مبین اسلام با دشمنان بجنگند.

حجت الاسلام والمسلمین میثمی با استناد به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای که وضعیت جهان این طور نخواهد ماند، در هشت سال دفاع مقدس تعدادی از کشورهای اسلامی علیه ما و به همراه صدام حسین بوده اند اما امروز در کنار ما ایستاده اند، گفت: جهان در حال تغیر است، ملت ها بیدار شده اند دیگر دولتمردان با آسانی نمی توانند آنان را به بیراهه بکشانند./988/

ارسال نظرات