۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۶۹۴۱۹۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

رسانه ملی آثار فاخری درباره ایام الله انقلاب تولید کند

رسانه ملی آثار فاخری درباره ایام الله انقلاب تولید کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان گفت: رسانه ملی نگاه بهتر و دقیق تری به ایام الله انقلاب داشته باشد و در این زمینه آثار فاخری تولید کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز در دیدار با جمعی از طلاب بسیجی کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 13 آبان ماه اظهار داشت: یکی از رویدادهای مهم و سرنوشت ساز در اوایل انقلاب اسلامی، وقایع سیزده آبان ماه 1358 است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: در این روز سفارت آمریکا در تهران که عملا نقش لانه جاسوسی را ایفا می کرد توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر شد و اسناد جاسوسی بسیاری در این مرکز کشف شد که هر سندی خود مدرکی مستند و مستدلل بر تلاش های مذبوحانه آمریکایی ها برای ایجاد کودتا، فتنه و آشوب در کشور بود.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: با تسخیر آخرین سنگر آمریکایی ها در ایران به فرموده امام راحل « انقلاب دوم» در ایران روی داد به همین مناسبت این روز  به عنوان نماد مبارزه با استکبار شناخته می شود.

حجت الاسلام جلیلیان تاکید کرد: بی گمان اگر حضور و فعالیت سفارت خانه آمریکا در ایران استمرار می یافت، بی شک این انقلاب باید هزینه های سنگینی را پرداخت می کرد، ولی درایت و دشمن شناسی ملت ایران این فرصت را از دشمنان گرفت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه اظهار داشت: لذا تایید بر اهمیت سیزدهم آبان ماه و برگزاری برنامه هایی حول محور این رویداد از این جهت است که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توانست فرصت های مستکبرین علیه این انقلاب را از بین ببرد،  برای ملت و نظام اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: باید این روز مهم و تاثیرگذار در تقویم سیاسی ایران اسلامی به صورت مدون و تخصصس اطلاع رسانی شود، رسانه ها باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند ولی با این وجود از رسانه ملی به نوعی گله مند هستیم که چرا درباره این رویداد بزرگ یعنی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حوادث سیزده آبان 58 کار خاصی صورت نداده است.

حجت الاسلام جلیلیان افزود: بی شک اگر این رویداد در کشور دیگری روی می داد، سینما، تئاتر و... همگی پای کار می آمدند و آثار فاخری تولید می کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: انتظار داریم که این رویه اصلاح شود و ایام الله این انقلاب به صورت مستند، فیلم و ... در رسانه ملی مورد توجه قرار بگیرد تا جوانان و نوجوانان به اهمیت این روزها و از همه مهمتر روحیه استکبارستیزی ملت ایران را بیشتر بشناسند./1400/پ210/

ارسال نظرات