۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۹۴۱۶۶
امام جمعه شهرستان کنگاور:

مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت «استکبار ستیزی» برگزار می‌شود

مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت «استکبار ستیزی» برگزار می‌شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام لروند گفت: مسابقه بیانیه گام دوم با محوریت استکبار ستیزی و استقلال توسط ستاد خواهران نماز جمعه در فضای مجازی ویژه بانوان کنگاور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند امشب در جمع فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان کنگاور ضمن تبریک فرا رسیدن  یوم الله 13 آبان ماه اظهار داشت: برای گرامیداشت سیزدهم آبان ماه امسال 6 ستاد مردمی هفته پیش در سطح شهرستان کنگاور تشکیل شده است.

امام جمعه شهرستان کنگاور تأکید کرد: این استاد برنامه های متنوع بسیاری در دستور کار خود دارد که از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری 2 رزمایش توسط ستاد خواهران نماز این شهرستان اشاره کرد.

حجت الاسلام لروند در ادامه سخنان خود گفت: همچنین 2 رزمایش دیگر توسط ستاد برادران در کمک رسانی به مردم این شهرستان به اسم شهدای دانش آموز و شهید فهمیده برگزار می شود.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: مسابقه بیانیه گام دوم با محوریت استکبار ستیزی و استقلال توسط ستاد خواهران نماز جمعه در فضای مجازی طراحی شده است که این برنامه ویژه بانوان شهرستان کنگاور خواهد بود.

امام جمعه شهرستان کنگاور با اشاره به نواخته شدن زنگ استکبار در یکی از مدارس این شهر، بیان داشت: اجتماع باشکوه مردم در میدان سردار دلهای شهر کنگاور در 13 آبان ماه از دیگر برنامه های ستاد مردمی گرامیداشت 13 آبان ماه می باشد.

حجت الاسلام لروند در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده شهدای دانش آموز شهرستان کنگاور از دیگر برنامه های ما در گرامیداشت این ایام خواهد بود./1400/پ210/

ارسال نظرات