۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۹۴۳۴۴
رییس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه:

صبر و توکل به خدا، عامل پیروزی بر شیطان و طاغوت است

صبر و توکل به خدا، عامل پیروزی بر شیطان و طاغوت است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام مفید گفت: نبرد با شیطان و طاغوت کاری سخت است و در این مسیر انسان باید صبر و توکل به خدا داشته باشد و کسی پیروز این میدان است که اهل ایستادگی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه امروز با حضور پرشور مردم روانسر در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این تجمع، حجت الاسلام محسن مفید در سخنانی اظهار داشت: با وجودی که هر روز مستکبرین علیه این انقلاب و ملت توطئه ای پی ریزی می کنند، ولی بازهم شاهد شکست های پی در پی آنان هستیم.

رییس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه افزود: اتکا به خدا و معنویات عامل اصلی شکست های دشمنان در مقابل ملت ایران است و امروز مردم ما به عنوان نماد استکبارستیزی در جهان شناخته می شوند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: فرماندهی و رهبری ولی فقیه، تکلیف مداری مسوولان و خودباوری از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است.

حجت الاسلام مفید در ادامه بیان داشت: این ملت در طول 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی با توکل به خدا و نیز بصیرت و ولایتمداری خویش بسیاری از فتنه ها را پشت سر گذاشته است.

رییس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمینه مقبولیت ما در جامعه انسانی را بیش از پیش مهیا ساخته است بنابراین باید برای تحقق آرمان های این نظام قدم برداریم.

حجت الاسلام مفید گفت: تقابل و نبرد با شیطان و طاغوت کاری بسیار سخت است و در این مسیر انسان باید صبر و توکل به خدا داشته باشد و کسی پیروز این میدان است که اهل ایستادگی باشد.

وی در دامه عنوان کرد: به حول و قوه الهی و عمل جهادی جریانات ارزشی و نیروهای مسلح و پشتیبانی ملت ایران هیمنه پوشالی استکبار در هم شکسته شده و اگر اهل استقامت باشیم و از رهبری پیروی کنیم و تحلیل های غلط و محاسبات مادی را کنار بگذاریم، زمان برچیده شدن طاغوت و استکبار فرا رسیده است.

رییس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه گفت: قرآن کریم وظایف پیامبران و رهبران دینی را ایستادگی و مبارزه با طاغوت عنوان می کند و امروز ملت ایران در این مسیر در حال حرکت هستند.

حجت الاسلام مفید خاطرنشان کرد: استکبار به نوعی نگاه خودبرتر بینی دارد، ولی با این وجود انقلاب اسلامی با ایستادگی در مقابل طاغوت های زمان نه تنها اجازه هرگونه عرض اندامی را از مستکبرین گرفته است، بلکه روز به روز شاهد گسترش مرزهای فرهنگی و اعتقادی این نظام اسلامی در دنیا هستیم./1400/پ210/

ارسال نظرات