۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۹۴۳۷۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دشمن از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن و نفوذ به نظام استفاده می کند

دشمن از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن و نفوذ به نظام استفاده می کند
کرمانشاه ـ نماینده خبرگان گفت: نباید هرگز دشمنان نظام و انقلاب را دست کم بگیریم، دشمن از هر روزنه ای برای نفوذ و وارد آوردن ضربه به این نظام استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی ظهر امروز در دیدار جمعی از روحانیون و حوزویان کرمانشاه که به مناسبت یوم الله 13 آبان و روز استکبارستیزی برگزار شد، اظهار کرد: سراسر وجود استکبار غارت، تجاوز و زورگویی است و در قاموس مستکبرین این ادبیاتی عادی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: بنابراین به نظامی که تنها به دنبال غارت و تجاوزگری است، چگونه می توان رابطه داشت و به قول ها و وعده های او اعتماد کرد که نمونه بارز آن دولت مستکبر آمریکاست که در مسیر رسیدن به مطالع خویش از هیچ ترفند و فتنه ای روگردان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: این سال ها آمریکایی ها به خوبی متوجه خطر از جنابت جریان مقاومت در منطقه شده اند و برای همین منظور دست به هر جنایتی می زنند که موتور محرکه این نهضت را متوقف کنند و یا از کار بندازند، ولی تاکنون هرکاری که آمریکایی ها انجام داده اند به شکست و حرمان آنان منجر شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز هم شاید شدیدترین تحریم ها علیه ملت و نظام اسلامی ایران هستیم، این تحریم ها در هم در در بحث زمانی و هم حجمی در طول تاریخ بشریت تاکنون دیده نشده  است، ولی ملت ایران با ایستادگی تسلیم خواسته های دشمنان نشده و نخواهد شد که این نشات گرفته از روحیه ایثارگری و البته بصیرت مردم ایران می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی ادامه داشت: در طول 4 دهه اخیر دسیسه های بسیاری برای ایجاد دیوار بی اعتمادی بین ملت و نظام ایران از سوی کشورهای معاند همانند آمریکا صورت گرفته است، ولی این دسیسه ها نه تنها تاثیری نداشته اند، بلکه نتیجه عکس داشته اند و روز به روز به اقتدار این  نظام افزوده شده است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با این حال نباید هرگز دشمنان و معاندان نظام و انقلاب را دست کم بگیریم، دشمن از هر روزنه ای برای نفوذ و وارد آوردن ضربه به نظام اسلامی استفاده می کند که فتنه های سال های 77، 88 و 98 گوشه ای از این توطئه های ننگین دشمن است./1400/پ210/

ارسال نظرات