۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۹۴۳۸۰

بیانیه پایگاه مقاومت بسیج مرکز مدیریت برای 13 آبان ماه

بیانیه پایگاه مقاومت بسیج مرکز مدیریت برای 13 آبان ماه
بیانیه پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، بیانیه پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی.

متن این بیانیه به این شرح است:

بِسمِ‌اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
«فَقَاتِلُوا أَوْلِيَاءَ الشَّيْطَانِ إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا» (نساء/76)
با یاران شیطان، پیکار کنید! (و از آنها نهراسید!) زیرا که نقشه شیطان، (همانند قدرتش) ضعیف است.
«من با اطمینان می‌گویم که اسلام ابرقدرت ¬ها را به خاک مذلت می ‌کشاند.» حضرت امام خمینی رضوان الله علیه
13آبان، یادآور یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ انقلاب در تجلی حماسه جوانان مسلمان ایران در مبارزه با شیطان بزرگ آمریکاست. در این روز الهی شاهد فرو ریختن هیمنه ‏ى سلطه ‏ى آمریکائى و استکبار آمریکائى در ایران و در جهان بودیم.
13 آبان روز بسیار مهمى است؛ از یک نگاه روز دانش‏آموز، از یک نگاه روز دانشجو و از نگاه دیگر روز استوارى ملت ایران در مقابل حیله های استکبار جهانی مخصوصا آمریکای جنایتکاراست.
در سال 1343 رژیم طاغوتی پهلوی کوشید با تصویب قانون کاپیتولاسیون، سرسپردگی روزافزون خویش را به اربابانش نشان دهد، اما وقتی با افشاگری روشنگرانه حضرت امام خمینی رضوان الله علیه مواجه شد و از همراهی ملت بیدار ایران با رهبر الهی خویش به هراس افتاد، در روز سیزدهم آبان ماه 1343 دست به تبعید حضرت امام خمینی رضوان الله علیه زد. اما با این وجود شعله ¬های بیداری مردم خداجوی، هرگز خاموش نگشت و روز به روز افزون ¬تر شد تا جائی که کاخ ستمشاهی رژیم پهلوی را در 13آبان 1357 به آتش کشید. در آن روز دانش‌آموزانی که در مکتب حضرت امام رضوان الله علیه پرورش یافته بودند، سینه‌های خویش را در برابر گلوله‌های مرگبار طاغوت، سپر کردند تا نهال انقلاب اسلامی را بارور سازند.

در سیزدهم آبان 1358 نیز فرزندان خمینی کبیر رضوان الله علیه با فتح لانه جاسوسی، سیلی دیگری بر صورت استکبار جهانی کوبیدند تا برای همیشه رؤیای بازگشت به ایران اسلامی را فراموش کند.

امروز ملت فهیم و پر قدرت ایران، مسلمان و انقلابی ایران و به ویژه سپاه محترم پاسداران انقلاب اسلامی سیلی های محکمی بر دهان آمریکا می کوبد که هر روز این سیلی های پی در پی را مشاهده می کنید. ضعف و ناتوانی استکبار جهانی و ایادی آن در مواجهه با موج اسلام ¬خواهی و قدرت فکری و نظامی ایران بیش از پیش ظاهر گشته است.

پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و تبریک و تهنیت این روز بزرگ به ملت مؤمن و انقلابی ایران، به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان، از اقدام به موقع و مقتدرانه دلاورمردان جان برکف نیروی دریایی سپاه در ناکام گذاشتن سرقت نفت جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست های نیروی دریایی آمریکا، حمایت نموده و ابراز امیدواری می کند که امواج توفنده بیداری اسلامی و ملت های مستضعف در 13 آبان امسال کاخ ستم طواغیت و شیاطین مستکبر را ویران نماید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ

پایگاه مقاومت بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه

13آبان ماه 1400

ارسال نظرات