۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۹۴۳۸۶

بیانیه جامعةالمصطفی در سالروز ۱۳ آبان‌ماه

بیانیه جامعةالمصطفی در سالروز ۱۳ آبان‌ماه
جامعةالمصطفی‌العالمیه در سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جامعةالمصطفی‌العالمیه در سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد.
 
متن بیانیه بدین شرح است:
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
۱۳ آبان‌ماه در تقویم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، یادآور سه رویداد بزرگ است: تبعید امام خمینی(قدس سره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان معترض به رژیم وابسته پهلوی به دست مأموران رژیم در سال ۱۳۵۷ و در نهایت، تسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال ۱۳۵۸.
 
در بزرگ‌ترین انقلاب قرن، که در سرزمین عزیزمان و با هدایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و همراهی و جانفشانی مردم فداکار ایران اسلامی به پیروزی رسید، حوادث بسیاری همچون آنچه در یوم‌الله ۱۳ آبان رخ نمایاند، دیده می‌شود. 
 
پیروی مردم هوشیار از ولایت فقیه، همواره نتایج درخشانی به همراه داشته است؛ بررسی رویدادهای این روز بزرگ نیز به خوبی مشخص می‌سازد که در این آوردگاه نیز مردم ولایتمدار ایران اسلامی، در پی فرامین راه‌گشای رهبر و مقتدای خویش، تا پای جان بر حفظ و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و نصرت الهی را در این دیار به منصه ظهور رساندند.
 
در ۱۳ آبان‌ماه، که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، مانند دیگر روزهای پرفروغ انقلاب اسلامی ایران، ملت شریف ایران فریاد اعتراض به سیاست‌های مستکبرانه سلطه‌جویان را به گوش جهانیان رساندند و ضمن قطع دست وابستگان امریکای مستکبر، بار دیگر ایستادگی و مقاومت خود را به نمایش گذاشتند.  
 
اکنون نیز بازخوانی و بزرگداشت جانفشانی غیورمردان و شیرزنان ایران اسلامی در پیروی از خمینی کبیر، پیام‌آور عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی، وظیفه‌ای بر دوش نسل امروز است؛ در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز هیچ تغییری در خوی استکباری و استبدادی امریکا و وابستگان آن رخ نداده است و در مسیر پیش روی خود، از هیچ ظلمی فروگذار نکرده‌ و با عناد و سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی، تحقق نقشه‌های شوم خود را در سر می‌پرورانده‌اند.
 
جامعةالمصطفی‌العالمیة در سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب، بر تلاش به منظور زمینه‌سازی ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، پیروی از فرامین رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، تلاش بی وقفه در راه تحقق اهداف مشخص‌شده در گام دوم انقلاب اسلامی و حفظ و اعتلای روزافزون دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید می‌ورزد و از همه دلسوزان انقلاب اسلامی و ایران سرافراز می‌خواهد که بیش از هر زمان دیگری، در راه بالندگی این سرزمین و طنین‌انداز شدن مفاهیم ناب انقلاب اسلامی در جهان بکوشند.
جامعةالمصطفی‌العالمیه
 
۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۰
 
ارسال نظرات