۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۶۹۴۳۹۶
آیت الله نوری همدانی:  

انسان باید در محیطی زندگی کند که از هر لحاظ سالم باشد

انسان باید در محیطی زندگی کند که از هر لحاظ سالم باشد
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه انسان باید در محیطی زندگی کند که از هر لحاظ سالم باشد، گفت: زندگی سالم حق همه انسان‌ها است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله  نوری همدانی امروز در دیدار سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست گفت: انسان باید در محیطی زندگی کند که از هر لحاظ سالم باشد. زندگی سالم حق همه انسانها است و علاوه بر انسانها زندگی همه موجودات وابسته به آن می باشد از این رو مسئله محیط زیست و حفاظت از آن مسئله بسیار مهمی است و این خدمتی که شما در ارتباط با محیط زیست به عهده گرفته اید بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به آلودگی های کارخانه ها، ابراز کرد: متاسفانه آلودگی های ایجاد شده توسط کارخانه هایی که اطراف و داخل شهر ها قرار گرفته اند سبب آسیب جدی به محیط زیست شده است.، لذا باید برای این کارخانه ها فکری کرد تا از آلودگی هوا جلوگیری شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه افزود: در گذشته درختان و جنگلها اثرات محیطی خوبی داشته اند اما امروز جنگل ها در پی ساخت و سازهای بی رویه از بین رفته است.

این مرجع تقلید بیان داشت: مسئله مهم دیگر زباله ها و تولید آن است، زباله ها و تولید آن اثر مخربی برای محیط زیست به همراه داشته است و حتی سبب از بین رفتن مراتع و جنگل ها و آلودگی دریاها شده است، باید برای بازیافت زباله ها فکری کرد و نباید اجازه دهیم محیط زیست آلوده شود.

ارسال نظرات