۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۹۴۴۵۱
آیت الله علما:

ناکامی آمریکا در دزدیدن نفتکش ایرانی، شکستی بزرگ برای جهان استکبار بود

ناکامی آمریکا در دزدیدن نفتکش ایرانی، شکستی بزرگ برای جهان استکبار بود
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: ناکامی آمریکایی ها در دزدن نفتکش ایرانی و اقتدار سپاه پاسداران، شکستی بزرگ و یک شرمندگی دیگر برای دولت آمریکا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: ایام‌الله در این انقلاب نبابد به مرور زمان به فراموشی سپرده شوند و همواره باید در زنده نگه داشتن آنها تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تسخیر سفارتخانه آمریکا در ایران که عملا به خانه جاسوسی آنان تبدیل شده بود در اصل همانند تسخیر خاک آمریکا بود که امام راحل این رویداد را انقلاب دوم ملت ایران نام نهادند.

امام جمعه کرمانشاه در اد امه سخنان خود افزود: امام راحل در دوران مبارزاتی خویش به طرح کاپیتولاسیون که حقوق حقه ملت ایران را از بین می برد اعتراض کردند و همین امر باعث تبعید ایشان به کشور ترکیه شد زیرا این طرح استکباری ـ استعماری عملا  تمام حقوق انسانی و اولیه ملت ایران را پایمال می کرد.

آیت الله علما با اشاره به شکست مفتحضانه آمریکایی ها در مقابل سپاه پاسداران، بیان کرد: آمریکایی ها از شکست های گذشته خود درس نگرفتند و چند روز گذشته در عملیاتی قصد ربودن و دزدیدن یک نفتکش ایرانی را داشتند که با ورود نیروهای دریایی سپاه پاسداران پا به فرار گذاشتند و این شکستی بزرگ و یک شرمندگی دیگر برای دولت آمریکا بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اسلام دینی مترقی و جامع است، لذا باید علما و روحانیون اسلام ناب محمدی را به معنای واقعی برای جهانیان توسعه و بسط دهند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه اسلام آمریکایی در مقابل اسلام ناب محمدی همیشه شکست خورده است، خاطرنشان کرد: باید زمینه های شناخت جهانیان از اسلام ناب محمدی فراهم شود و اجازه ندهیم اسلامی که امروز کشورهایی همانند عربستان از آن دم می زنند به عنوان اسلام راستین معرفی شود.

آیت الله علما گفت: از همه علما، نخبگان، اندیشمندان جهان اسلام درخواست داریم که بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی را تحلیل کنند و آن را برای توسعه و اعتلای این نظام وارد فاز اجرایی و عملیاتی کنند./1400/پ201/

ارسال نظرات