۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۶۹۴۴۷۷
نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد؛

شکست هیمنه آمریکا با مقابله مردانه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی

شکست هیمنه آمریکا با مقابله مردانه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی
خوزستان_ حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: سپاهیان ما بار دیگر با مقابله‌ای مردانه هیمنه آمریکا را شکستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در جمع مؤمنان با اشاره به اقدام دلاورمردان سپاه در دریای عمان بیان کرد: سپاهیان ما بار دیگر با مقابله‌ای مردانه هیمنه آمریکا را شکستند؛ این قدام افتخار آمیز در خلیج فارس نماد درخشش ایمان ملت ایران بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی عنوان داشت: دشمنان بدانند در هر جای عالم، اگر بخواهند منافع ایران اسلامی را به خطر بیندازند، سپاه و ارتش در زمین و دریا آن‌ها را به گل خواهند نشاند.

امام جمعه اهواز وجود افراد عادل و صالح در بدنه انقلاب اسلامی، حاکمیت عدل و پذیرش عمومی را از جمله عوامل مهم در زمینه گسترش عدالت دانست و تصریح کرد: مردم ما فقر و محرومیت را تحمل می‌کنند، اما بی  عدالتی برای آن‌ها قابل پذیرش نیست؛ بنابراین مسؤولان باید به دنبال ایجاد تفکر عدالت محوردر خود باشند.

وی افزود: اگر نزدیکان و اعضای خانواده مسؤولی در نظام انقلاب اسلامی برخلاف انقلاب گام بردارند، باید دستشان را قطع کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: اگر والی در نظام مقدس اسلامی عدل را رعایت کنند دیگر نیازی به سرگردانی مردم در ادارت دولتی نیست.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: مسؤول در نظام مقدس اسلامی باید به گونه‌ای باشد که مردم خاک کف مرکبش را بر چشم کنند؛ در واقع مسؤول کسی است که تا نیمه‌های شب به دنبال حل مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در پایان صحبت‌های خود گفت: مهار گرانی مطالبه اصلی مردم است که به لطف خدا اقدامات خوبی در این راستا در حال انجام است؛ البته باید همه زیرساخت‌های لازم فراهم شود. /۹۴۵۴۱/پ۲۱۰/
ارسال نظرات