۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۹۳۷۱۹
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

ماشین‌های میلیاردی زیر پای مسؤولان چه می‌کند؟

ماشین‌های میلیاردی زیر پای مسؤولان چه می‌کند؟
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: مسؤولان ماشین‌ها و کاخ‌های آن چنانی را بفروشند و به بیت المال برگردانند، آن زمان خیلی از مشکلات حل می‌شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با علماء و روحانیون خوزستان با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) مبنی بر "مَنْ لَمْ یَکُنْ لَهُ وَاعِظٌ مِنْ قَلْبِهِ وَ زَاجِرٌ مِنْ نَفْسِهِ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ قَرِینٌ مُرْشِدٌ اسْتَمْکَنَ عَدُوَّهُ مِنْ عُنُقِه" اظهار داشت: اگر کلام دیگران بخواهد تاثیرگذار باشد در صورتی که از قلب برخواسته باشد بر قلب می‌نشیند البته حتما شرایط باید مهیا باشد.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: قبل از آنکه به دیگران پند و اندرز بدهیم، از درون خودمان نیروی باشد که به ما نهیب بزند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند نمره قابل قبولی در اجرای عدالت در ۴۲ سال اخیر نداشتیم البته به این معنا نبود که کار و تلاش نکردیم، اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم و به هر دلیلی موفقیت نسبی داشتیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به آیه قرآنی "لَقَد أَرسَلنا رُسُلَنا بِالبَیِّناتِ وَأَنزَلنا مَعَهُمُ الکِتابَ وَالمیزانَ لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسطِ"، خاطر‌نشان کرد: همه ظرفیت‌های عالم برای این است که مردم به قسط و عدل عمل کنند؛ ما باید بستر این را فراهم کنیم که مردم به عدالت بپردازند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد: روز‌های اول انقلاب اسلامی برخی از مسؤولان طاغوت نبودند، اما به واسطه برخی اطرافیان طاغوتی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان این‌که تمام مؤلفه‌ها فراهم شده و اولین کاری که باید انجام داد، فساد ستیزی است، خاطرنشان کرد: مسؤولی که خودش فساد ایجاد می‌کند؛ نمی‌تواند فسادتیز باشد و در انتخاب مسؤولان باید کمال دقت صورت گیرد.

وی با بیان این‌که اگر مسئولی را اشتباه انتخاب کردیم، نباید بگذاریم به زمان بخورد و باید فورا آن را حذف کرد، ادامه داد: قاطعیت و اقتدار نظام برای همه مسئولین مشخص شود که با کسی تعارف نداریم.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که گلوگاه‌هایی که فساد ایجاد می‌کند، به تجربه ثابت شده اگر دستگاه حفاظت و حراست اصلاح شوند، شاهد فساد نخواهیم بود، افزود: حراست‌ها و حفاطت‌ها را قوی کنید، وقتی مسئول حراست را مدیر انتخاب می‌کند چه توقع دارید مدیر به بیت المال دستبرد نزند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه چرا برخی‌ها باید تافته جدا بافته باشند، عنوان کرد: کم نداریم مدیرانی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند و غالب آن‌ها پروازی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به این‌که ماشین‌های میلیاردی زیر پای مسؤولان چه می‌کند، عنوان کرد: ماشین‌ها و کاخ‌های آن چنانی را بفروشید و به بیت المال برگردانید، خیلی از مشکلات حل می‌شوند.

 امام جمعه اهواز در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه حراست نباید توسط مدیر انتخاب شود، خاطرنشان کرد: زیرساخت این مسأله باید فراهم شود، چونکه مدیر حراست حقوقش در گرو مدیر است. /۹۴۵۴۱/پ210/
ارسال نظرات