۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۴
کد خبر: ۶۹۴۵۰۴

شجاعت دریادلان سپاه پاسداران آمریکا را رسوا کرد

شجاعت دریادلان سپاه پاسداران آمریکا را رسوا کرد
امام‌جمعه سنندج از برخورد قاطع و امیدآفرین نیروی دریایی سپاه با ناو آمریکایی قدردانی و تاکید کرد: شجاعت دریادلان سپاه پاسداران آمریکا را رسوا کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع اقامه شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و طلب شفای عاجل برای همه مریضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با قدردانی از حضور پرشکوه و گسترده مردم در اجتماع یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: روز گذشته ملت ایران بار دیگر وفاداری و پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم مقابله با استکبار جهانی را به دنیا نشان دادند.

وی افزود: دانشجویان خط امام(ره) در روز 13 آبان 1358 با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، سرمشق بزرگی برای مردم جهان از جمله ملت‌های مظلوم جهان اسلام جهت ایستادگی در برابر استکبار شدند.

امام جمعه سنندج در ادامه با قدردانی از برخورد قاطع و امیدآفرین نیروی دریایی سپاه با آمریکایی‌ها تصریح کرد: آمریکا و دزدان دریایی آنان بار دیگر بی‌اخلاقی کردند اما شجاعت سپاه آنان را رسوا کرد و نشان داد که نمی‌توانند در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی کوچک‌ترین تحرک را داشته باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید به ضرورت حل مشکلات مردم گفت: امروزه دغدغه همه جوانان و جامعه بشریت تأمین سرپناه بوده چراکه بسیاری از شهروندان فاقد مسکن و توانایی خرید خانه و پرداخت اجاره‌های بالا را هم ندارند.

ماموستا رستمی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم و مسئولان متولی مشکل مسکن جوانان را برطرف کنند، اظهار داشت: امید می‌رود روزی فرا برسد که کسی مشکل مسکن نداشته باشد.

امام جمعه سنندج تلاش و همت دولت سیزدهم برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردمی را قابل تقدیر خواند و یادآور شد: امیدوارم در دولت جدید با همت مسئولان مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری برطرف شود و همه با هم برای ساختن ایران قوی و شکست توطئه‌های دشمنان مشارکت و پای کار باشیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات