۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۹۴۵۸۸
حجت الاسلام ناصری‌نژاد:

مقابله سپاه با دزدی دریایی آمریکا دل مردم را گرم کرد

مقابله سپاه با دزدی دریایی آمریکا دل مردم را گرم کرد
حجت الاسلام ناصری‌نژاد با بیان اینکه مقابله سپاه با دزدی دریایی آمریکا دل مردم را گرم کرد گفت: باید مراقب توطئه منافقین هم باشیم؛ چراکه دشمن برای تفرقه‌افکنی برنامه دارد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با بیان اینکه قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی امروز از نیروهای ارزشی و انقلابی تشکیل شده است، اظهار داشت: این فرصتی استثنایی است که باید غنیمت بشماریم و با اتحاد و کمک به یکدیگر، خالصانه در رفع مشکلات مردم بکوشیم.

وی افزود: فشار سنگین اقتصادی و فقر ناشی از آن نیازمند تلاش شبانه‌روزی و بسیج همه امکانات است تا باری از دوش مردم برداشته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس با تاکید بر اینکه هیچ یک از قوای سه‌گانه به تنهایی نمی‌تواند این مشکلات را حل کند، تصریح کرد: باید در کنار هم باشیم و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب در جنگ اقتصادی پیروز شویم و مراقب توطئه‌های منافقین باشیم.

حجت الاسلام ناصری‌نژاد با بیان اینکه دشمن برای تفرقه‌افکنی بین مسئولان برنامه دارد، گفت: بیان مشکلات و کاستی‌ها از سوی نمایندگان مجلس به معنای آن نیست که جمهوری اسلامی برای مردم کاری نکرده است؛ اتفاقا این نظام سرافراز در طی دهه‌های گذشته علیرغم شرایط سخت، خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است و دشمن باید آرزوی جدایی مردم و ارزش‌های گرانبهای نظام را به گور ببرد.

وی ادامه داد: ملت ما علیرغم همه سختی‌ها و ناملایمات پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و به پیشرفت کشور امید دارند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اقدام اخیر سپاه پاسداران در مقابله با سرقت نفت ایران توسط آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: این اقدام سپاه در مقابله با دزدان دریایی آمریکایی دل مردم را گرم کرد و باعث غرور آنها شد.

حجت الاسلام ناصری‌نژاد در ادامه به برخی مشکلات استان خوزستان و شهرستان شادگان اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات جدی شهرستان شادگان بیکاری و فقر فزاینده ناشی از آن است است؛ چراکه  مع‌الاسف زیرساخت‌های اشتغال در این منطقه کم است و در به‌کارگیری جوانان شادگانی در صنایعی مانند نیشکر نیز بهانه‌جویی می‌شود.

وی همچنین به مشکلات آب استان خوزستان و شهرستان شادگان و خشک شدن هزار اصله نخل در سال گذشته اشاره کرد و گفت: تالاب بین المللی شادگان به دلیل کمبود ورودی آب رو به خشکی است و در سال‌های آینده اثری از آن باقی نخواهد ماند.

ارسال نظرات