۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۹۴۶۳۷
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

مسابقه کتابخوانی با موضوع «گام دوم انقلاب» در کنگاور برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی با موضوع «گام دوم انقلاب» در کنگاور برگزار می شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام لروند گفت: با همت ستاد خواهران ستاد نماز جمعه کنگاور مسابقه کتابخوانی با موضوع «گام دوم انقلاب» در این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند در شورای فرهنگی عمومی شهرستان کنگاور در سخنانی اظهار داشت: متاسفانه در روزها و هفته های اخیر اخبار ضدونقیضی از واگذاری امتیازبخشی دانشگاه های کنگاور به گوش می رسد که از مسؤولان مربوطه درخواست داریم که اجازه ندهند این حق مسلم مردم این خطه پایمال شود.

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: اگر در قضیه فروش سیلوی این شهرستان همه مسؤولان و مردم پای کار بودند، می توانستیم که از لغو امتیاز آن جلوگیری کنیم، همانند اقدامی که مردم کرمانشاه و شهرستان سنقر انجام دادند ولی این کار عملی نشد و امروز خسارت های این بی تفاوتی را به عینه در این شهر می بینیم.

حجت الاسلام لروند در ادامه سخنان خود افزود: در جریان انتقال امکانات و تجهیزات مرکز توانبخشی کنگاور و همچنین انتقال کارکنان شرکت شیر و دام کنگاور و مطالبه گری در خطبه های نماز جمعه، مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه و مدیرعامل شرکت شیر و دام این موضوع را طی تماس های جداگانه ای این موضوعات را پیگیری کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی هفته کتاب و کتابخوانی گفت: با همت ستاد خواهران ستاد نماز جمعه کنگاور مسابقه کتابخوانی با موضوع «گام دوم انقلاب» در این شهرستان آغاز شده است که این امر می تواند باعث ترغیب و نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در این بین مردم شود.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های بسیاری داریم که مهمترین این برنامه ها شامل معرفی هرهفته یک کتاب درخطبه های نمازجمعه و یک کتاب در فضای مجازی، پاسخ به شبهات کتاب های انحرافی، مسابقه سبک زندگی اسلامی در مقابل سبک زندگی غربی، رونمایی از یک جلد کتاب شعر در شهرستان، رزمایش مواسات با نام شهدای دانش آموز و شهید فهمیده و... از برنامه های مهم ما در این زمینه خواهد بود./1400/پ210/

ارسال نظرات