۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۹۴۶۳۸

دیدار استاندار خراسان رضوی با آیت الله مرتضوی شاهرودی

دیدار استاندار خراسان رضوی با آیت الله مرتضوی شاهرودی
خراسان رضوی – استاندار خراسان رضوی با حضور در بیت آیت الله مرتضوی شاهرودی با وی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، نظری استاندار خراسان رضوی با حضور در بیت آیت الله مرتضوی شاهرودی، از علمای خراسان و عضو شورای عالی حوزه علمیه با وی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار آیت الله مرتضوی شاهرودی ضمن آرزوی موفقیت و توفیق خدمت برای استاندار جدید خراسان رضوی، توصیه به همت و تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم اعم از مجاوران و زائران علی بن موسی الرضا علیه السلام کرد.

وی در ادامه توکل به خدا  و توسل به ائمه  را به خصوص نسبت به امام رضا(ع) سبب حل مشکلات و توفیق در کارها دانست.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم و مشکلات آنها بیان داشت: سعی کنید ارزاق عمومی ارزان شود تا مردم در تهیه آن مشکل نداشته باشند.

وی افزود: شما بحمدلله آشنایی کامل به خراسان دارید بنابراین از مشکلات آن مطلع هستید بنایراین خدمت به مردم شهرمشهد واستان خراسان راغنیمت بشمارید و ضمن تلاش برای خدمت به مردم شکرآن را به جا آورید.

آیت الله مرتضوی شاهرودی بیان داشت: درکارهایتان ازامام رضا بخواهید توفیق خدمت رسانی هرچه بیشتر برای شما فراهم شود تاانشاءالله مردم هم برای شما دعا کنند بنابراین اقدامات شما باید به نحوی باشد که مردم امیدوار شده وگره ازمشکلات آنان بازشود.

وی با تقدیر از زحمات رئیس جمهور محترم به خصوص درمساله واردات واکسن بیان داشت: ان شاءالله همتتان در جلوگیری ازاین بیماری کرونا بیشتر شود چرا که مردم خیلی در رابطه با این بیماری به مشکل خورده اند.

استاد عالی حوزه علمیه خراسان با تشکر از زحمات سردار در کسوت فرماندهی سپاه امام رضا در ساماندهی حاشیه شهر گفت: توجه به نقاط محروم استان سبب خوشحالی مردم و رضایت پروردگار می شود.

وی افزود: باید کاری کرد که مردم نسبت به نظام حسن ظن داشته باشند که اگر اعتماد مردم به نظام ازبین برود بسیارخطرناک است.

در ادامه این دیدار استاندار خراسان با اشاره به اینکه ديدار بزرگان وعلما باعث تشویق و دلگرمی می باشد وجود آنها را سبب برکت شهر ومحل رجوع مردم دانست.

وی ادامه داد: مسوولان حداقل کاری کنند که مردم بدانند آنها به فکرشان هستند بنابراین نسبت به حل مشکلات امیدوار شوند که این نیز سبب آرامش مردم می شود.

استاندار در پایان ضمن بیان اینکه خیلی امیدواریم به فضل الهی که ان شاءالله مشکلات حل شود، گفت: هیچ انگیزه ای از پذیرفتن این مسولیت نداشتم مگراینکه منشا خدمت وکار باشم. باحمایت ودعای خیرشما امیدواریم بتوانیم وظایف خودرابه نحو احسنت اجراکنیم./933/پ210/

جواد رستمی
ارسال نظرات