۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۹۴۶۶۶
نماینده ولی فقیه در خوزستان خبر داد؛

تصویب وعده های رییس جمهور در سفر به خوزستان

تصویب وعده های رییس جمهور در سفر به خوزستان
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: طی چند روز اخیر مصوبات خوبی در دولت پیرامون نخستین سفر رییس جمهور به خوزستان داشتیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در دیدار اقشار مختلف شهرستان هویزه با اشاره به آیه قرآنی «وَ مَنْ یُطِعِ اللَّهَ وَ الرَّسُولَ» بیان داشت: هرکسی که از خداوند متعال و رسول اطاعت کند، خداوند متعال به او توفیق می‌دهد.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به توفیق از جانب خداوند متعال عنوان داشت: این توفیق همراهی با چهار دسته‌ای می‌باشد که خداوند متعال به آن‌ها نعمت داده است.  

امام جمعه اهواز با بیان اینکه یک دسته از گروه‌های فوق "شهدا" هستند، خاطرنشان کرد: قرن‌ها مسیر شهادت بسته بود، خداوند متعال برای این مسیر جایگاه ویژه قرار داده است.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه شهدای هویزه بین شهدا می‌درخشند، عنوان کرد: شهدای عزیز ما در تمام هشت سال دفاع مقدس و سالیان انقلاب اسلامی در این مسیر قرار گرفتند و خداوند متعال نیز این مسیر را باز کرده و همچنان باز است.

امام جمعه اهواز درخصوص مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی اقشار مختلف شهرستان هویزه، گفت: در پیگیری‌های انجام شده به لطف خدا طی چند روز اخیر مصوبات خوبی در دولت در راستای اولین سفر رئیس جمهور برای خوزستان داشتیم و بنا براین است که این به کل استان تسری داده شود.

وی پیرامون دغدغه مردم مبنی بر اختصاص حق آبه برای کشاورزی، بیان کرد: خوزستان امسال شرایط سختی را سپری می‌کند و به یاری خدا در برخی نقاط شاهد بارندگی بودیم در مناجات و نماز‌ها از عمق جان خداوند متعال بخواهیم بارندگی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید براینکه عدالت اجتماعی در تأمین آب باید در تمام کشور وجود داشته باشد، گفت: در برخی از اوقات خودمان حال یکدیگر را رعایت کنیم؛ درخصوص طرح ۵۵۰ هزار هکتار مقام معظم رهبری آن بخش مربوط به هویزه را به سهم خودم پیگیری خواهم کرد. /۹۴۵۴۱/پ210/
ارسال نظرات