۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۹۴۷۳۸
آیت الله صافی در دیدار دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت:

معارف ناب اهل بیت را به دنیا برسانید

معارف ناب اهل بیت را به دنیا برسانید
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفت: به برکت معارف قرآن و اهل بیت(ع)، ذخایر و ثروت‌های ارزشمند معنوی بسیاری داریم که ما را از مکتب‌های دیگر بی نیاز می ‌کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله رضا رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با حضور در بیت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار آیت الله رمضانی گزارشی از فعالیت های گذشته و برنامه‌های آتی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام ارائه کرد.

در ادامه حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نیز با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام‌شده توسط مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: توفیقاتی که برای این مجمع در ترویج و نشر معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام حاصل شده است، جای تقدیر و تجلیل دارد و باید روز به روز این فعالیت‌ها افزایش پیدا کند.

این مرجع تقلید ابراز داشت: الحمدلله و به برکت معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام، ذخایر و ثروت‌های ارزشمند معنوی بسیاری داریم که ما را از مکتب‌های دیگر بی نیاز می ‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: حال که این ثروت ‌های عظیم در دست ماست، باید آن را به دنیای تشنه حقیقت و معنویت برسانیم. اهتمام کنید این امر مهمّ را به بهترین وجه انجام دهید.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی  اظهار کرد: ان‌ شاء الله توفیقات شما و همکارانتان در نشر معارف والای اهل بیت علیهم السلام، روز به بیشتر شود و همه تحت توجهات حضرت ولی عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف باشید.

ارسال نظرات