۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۹۴۷۸۴

حضور بیش از ۱۵۰ جهادگر بسیجی برای امدادرسانی به سیل زدگان بهنمیری

حضور بیش از ۱۵۰ جهادگر بسیجی برای امدادرسانی به سیل زدگان بهنمیری
فرمانده سپاه ناحیه بابلسر گفت: ۲۰گروه جهادی در غالب ۲ قرارگاه جهادی و با حضور بیش از ۱۵۰ جهادگر بسیجی برای امدادرسانی به سیل زدگان بهنمیری فعالیت و امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مصطفی بازوند فرمانده سپاه ناحیه بابلسر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بابلسر، با اشاره به اینکه عدم تشکیل سیل بند و همچنین عدم لایروبی مناسب در بخش بهنمیر باعث گرفتاری و مشکلات آبگرفتگی و همچنین بوجود آمدن خساراتی برای مردم این بخش شده است، اظهار داشت: با توجه به بارندگی های شدید و مداوم در روزهای گذشته مطلع شدیم در بخشی از شهر و توابع و مناطق روستایی بهنمیر دچار سیل و آبگرفتگی شده است، بلافاصله سپاه و بسیج شهرستان همراه با بخش خدمات شهرداری بهنمیر و دهیاری و شوراهای محل وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه 150 جهادگر بسیجی در قالب 20گروه جهادی وارد عمل شدند، گفت: تخلیه برخی منازل، تشکیل سیل‌بند در جلوی منازل ، لایروبی و تمیزکردن منازل‌، توزیع سبدکالا به برخی از خانواده آسیب دیده توسط گروه‌های جهادی، از جمله اقدامات سپاه و گروه‌های جهادی بسیج شهرستان بابلسر در روزهای اخیر بوده است.

مصطفی بازوند با بیان اینکه 50 منزل مسکونی و تجاری شهری و 35 منزل روستایی و در مجموع 85 منزل در بخش بهنمیر در این رابطه توسط بسیجیان امدادرسانی شدند، افزود: از این تعداد 10دستگاه خودرو 5 منزل مسکونی به همراه 140هکتار مزارع اعم از مرکبات ، توت فرنگی ، کشت دوباره برنج ، کاملا به زیرآب رفته است.

وی تصریح کرد: با حضور به موقع جهادگران و بسیجیان بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف و تعمیر منازل مسکونی آسیب دیده سیل زدگان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات