۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۶۹۴۸۵۹
حجت الاسلام شفیعی:

محدود بودن در قالب آموزش، انسان را به نخبگی نمی‌رساند

محدود بودن در قالب آموزش، انسان را به نخبگی نمی‌رساند
خوزستان - حجت الاسلام شفیعی گفت: نظام بندی و سطح بندی‌های آموزشی بر اساس متوسط‌ها تنطیم می‌شود و محدود بودن در قالب آموزش، انسان را به نخبگی نمی‌رساند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در  آیین فصل نو، فصل همدلی با تأکید بر اینکه دانش پژوهان برای یادگیری محدوه‌ای متصور نشوند، بیان داشت: برای علم محدوده و مرزی وجود ندارد و باید برای به دست آوردن آن زحمت کشید، مفاهیم زیادی با پسوند باد آورده وجود دارد چرا که کسی نمی‌تواند ادعا بادآورده بودن علم و دانش را داشته باشد؛ زیرا علم جز با زحمت و تلاش به دست نمی‌آید.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خطاب به دانشجویان عنوان داشت: برنامه، نظام بندی و سطح بندی‌های آموزشی بر اساس متوسط‌ها تنطیم می‌شود و محدود بودن در قالب آموزش، انسان را به نخبگی نمی‌رساند.

حجت الاسلام شفیعی تصریح کرد: در بیمارستان‌های آموزشی هر بیمار دنیایی برای کشف است؛ بنابراین دانشجویانی که در این وادی قدم می گذارند در جهان بی انتها واردشده اند.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: انسان موجود بزرگی است که وقتی او را شادمان کردیم رضای الهی را به دنبال آوردیم؛ امیدوارم خدای متعال به فرزندان عزیز ایران و سایر دانشجویان از کشور‌های همسایه ایران توفیق عنایت فرماید و برای همه دست اندرکاران، اساتید و مدیران دانشگاه آرزوی سربلندی دارم. /۹۴۵۴۱/
ارسال نظرات