۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۹۴۸۹۷
حجت الاسلام والمسلمین رستمیان:

تأمین امنیت کارگران در محیط کار مهمترین وظیفه کارفرمایان است

تأمین امنیت کارگران در محیط کار مهمترین وظیفه کارفرمایان است
سمنان - مدیر حوزه علمیه سمنان با حضور در مراسم ترحیم سومین روز درگذشت بانوی کارگر حادثه دیده در کارخانه ریسندگی سمنان با خانواده داغدیده ابراز همدردی کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان با حضور در مراسم ترحیم سومین روز درگذشت مرحومه مرضیه طاهری بانوی کارگر حادثه دیده در کارخانه ریسندگی سمنان ضمن ابراز همدردی با خانواده داغدیده وی و جامعه کارگری استان، در سخنانی اظهارداشت: تأمین امنیت کارگران در محیط کار مهمترین وظیفه کارفرمایان است.

امام جمعه دامغان با اظهار تأسف از رخ دادن چنین حوادثی برای کارگران شریف در مراکز صنعتی و معدنی، گفت: حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) می فرماید: کسی که در پی به دست آوردن روزی حلال باشد، مانند مجاهد در راه خدا است.

مدیر حوزه علمیه سمنان با اشاره به دغدغه های رهبرمعظم انقلاب در حمایت از تولید داخلی و اشتغال جوانان، خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که متأسفانه گاه مورد کم توجهی از سوی مسئولان امر کار و تولید و کارفرمایان قرار می گیرد، بحث امنیت شغلی و روانی کارگران و ضرورت حفظ ایمنی و سلامت آنان است، حال آنکه این مسئله مهمترین امر در بحث اشتغال است.
 
حجت الاسلام والمسلمین رستمیان با اشاره به حوادث دلخراش اخیر برای جامعه کارگری استان در بخش های صنعتی و معدنی تصریح کرد: کارگران به واقع پایه ها و ستون های اصلی امر تولید هستند و رعایت حقوق آنان مهمترین اصل در ارتقاء کمی و کیفی تولیدات داخلی و چرخش چرخدنده های تولید و اقتصاد کشور است، هیچ فرد و نهادی اجازه ندارد این حقوق قانونی را تضییع کند./977/پ210/
 
رستمیان: تأمین امنیت کارگران در محیط کار مهمترین وظیفه کارفرمایان است
 
رستمیان: تأمین امنیت کارگران در محیط کار مهمترین وظیفه کارفرمایان است
جواد رمضانیان
ارسال نظرات