۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۶۹۴۹۳۸
سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به سمنان؛

قاضی زاده هاشمی با نماینده ولی فقیه در سمنان دیدار کرد

قاضی زاده هاشمی با نماینده ولی فقیه در سمنان دیدار کرد
سمنان - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر به استان سمنان با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در این استان، دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در دیدار امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، که با حضور استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برگزارشد، ضمن خوش آمدگویی به معاون رییس جمهور، اظهارداشت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌های عظیم اجتماعی هستند که در کنار ضرورت توجه به نیاز‌های مادی آنان، برطرف کردن نیاز‌های معنوی آنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه دکتر قاضی زاده هاشمی به دلیل مسئولیت گذشته شان در این استان، آشنایی کاملی با فرهنگ مردم شهید پرور این خطه دارند، خاطرنشان کرد: سفر معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مدت کوتاهی پس از حضور ریاست محترم جمهور در این استان و استماع سخنان خانواده برخی از شهدا و ایثارگران استان، نشان از اهتمام جدی دولت نسبت یه گره گشایی و خدمت صادقانه به مردم دارد.

امام جمعه سمنان با یادآوری این مهم که مردم انتظار دارند تا در پست‌های دولتی، افرادی انقلابی و دلسوز نظام و ملت به کار گرفته شوند که تاکنون الحمدالله در انتصابات این‌گونه عمل شده است، افزود: حضور در بین مردم و رسیدگی به امور آن‌ها بر پایه و اساس قانون توسط مسؤولین و به‌کارگیری افراد دلسوز کشور و انقلاب، سبب اعتماد و امید بیش‌ازپیش مردم می‌شود.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز در این دیدار با بیان اینکه اختیارات مالی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به مدیران‌کل این بنیاد در استان‌ها تفویض شده است، اظهارداشت: خدا را شاکریم که فرصت خدمتگزاری به خانواده شهدا و ایثارگران را قسمت ما کرده است؛ بعد از سفر ریاست محترم جمهوری به استان، تأکید داشتند طی سفری به استان سمنان، مباحث مدنظر خانواده شهدا و ایثارگران پیگیری شود.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه امروز چهارمین سفر استانی را به استان سمنان برگزار کردیم و این سفر‌ها به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت، گفت: دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر اساس گفتگو و جامعه هدف خود مسائل را به پیش می‌برد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در تلاشیم با اخذ سیاست‌های مناسب، رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها با تفویض اختیارات، قابلیت کافی را برای تصمیم‌گیری مستقل از مراجعه به تهران داشته باشند، اضافه کرد: امروز در خدمت مردم ولایتمدار استان سمنان که در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی پای کار انقلاب بودند هستیم تا ان‌شاءالله بتوانیم بخشی از مشکلات عزیزان را برطرف نموده و بتوانیم مسائل استان را از دریچه‌های مختلف بررسی و رسیدگی کنیم. /۹۷۷/پ210/

جواد رمضانیان
ارسال نظرات