۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۹۵۰۳۴
امام جمعه قم:

پرچم عدالت در این دولت باید سرافراز باشد/ تحریم‌ها یک جا برداشته شود

پرچم عدالت در این دولت باید سرافراز باشد/ تحریم‌ها یک جا برداشته شود
آیت الله حسینی بوشهری گفت: پرچم عدالت در این دولت همواره باید سرافراز باشد چون مردم تشنه عدالت و از تبعیض بسیار ناراحت هستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم امروز در خطبه‌ های نماز جمعه قم این شهر مقدس را مورد توجه قرار داد و گفت: قم دارای سه ویژگی است و اینکه قم در کنار حرم کریمه اهل‌بیت(ع) دارای جایگاه بی‌نظیر و مقدس است، در روایت آمده که تربت قم مقدس و ویژگی دیگر قم اینکه حرم بانوی کرامت در این شهر قرار دارد و همچنین وجود حوزه‌های علمیه و مراجع از برکات قم است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دولت سردار شاه‌چراغی عزیز و بزرگوار که فرزند جبهه هستند به‌عنوان استاندار قم انتخاب شدند و همچنین سردار موحد عزیز به‌عنوان فرمانده سپاه قم منصوب شدند که به این دو عزیز تبریک می‌گوییم.

امام جمعه قم تصریح کرد: صد روز از دولت آیت‌الله رئیسی می‌گذرد و نکته‌ای که وجود دارد ایشان با همه وجود در خدمت مردم و با مردم هستند و برای رفع مشکلات جامعه در حال اقدامات هستند و به استان‌های دوردست سر می‌زنند و ساده و بی‌آلایش در کنار مردم حضور پیدا می‌کنند، امیدواریم این سفرها تداوم داشته باشد و این دولت به قول‌های خود عمل کند.

وی تصریح کرد: روحیه همکاری خوبی بین سه قوه وجود دارد، هر هفته جلسه برگزار می‌کنند و امیدواریم خروجی این جلسات در جامعه نمایان شود، سه قوه در تأمین کالاهای اساسی اقدامات و تلاش‌های زیادی کردند ولی باید کالاهای اساسی به قیمت مناسبت به دست مردم برسد.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر اینکه ترکیب تیم اقتصادی دولت باید مناسب باشد و نظارت بر قیمت کالاها بسیار مهم است، گفت: پرچم عدالت در این دولت همواره باید سرافراز باشد چون مردم تشنه عدالت هستند و از تبعیض بسیار ناراحت هستند، دولت باید از نخبگان به‌خوبی بهره ببرد.

وی با تأکید بر اینکه عظمت کشورمان ثمره ایستادگی ملت ایران است، بیان کرد: باید ابتدا تحریم‌ها برداشته شود، ما بر اساس فتوای رهبری به‌سوی سلاح هسته‌ای نمی‌رویم و شما نیز به‌صورت یکجا همه تحریم‌ها را بردارید، ما مذاکره را برای مذاکره نمی‌خواهیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه ما بسیار قوی و مقتدر هستند، رزمایش سپاه در دریای عمان نشان‌دهنده این موضوع است که به قول یکی از سردمداران آمریکا باید با ایران به‌عنوان یک دولت مقتدر حرف زد.

وی با بیان اینکه فقر در جامعه باید ریشه‌کن شود، افزود: نمی‌خواهم بگویم فقر سبب سستی در عبادت است ولی بهانه است، مسئولان در جمهوری اسلامی باید به‌گونه‌ای تدبیر کنند که مشکلات جامعه برطرف شود، فقر گاهی انسان را به بی‌دینی می‌کشاند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات