۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۹۵۲۱۵

تاکید هیأت جهاد اسلامی و حزب‌الله بر حفظ دستاوردهای شهدا

تاکید هیأت جهاد اسلامی و حزب‌الله بر حفظ دستاوردهای شهدا
هیأتی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین با مسئول منطقه صیدا در جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، هیأتی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ریاست «شکیب العینا» مسئول روابط اسلامی این جنبش با «زید ضاهر» مسئول منطقه صیدا در جنبش حزب‌الله دیدار کرد.

این دیدار در مقر حزب‌الله در صیدا برگزار شد و «محمد رشید» مسئول روابط اجتماعی، «جهاد محمد» مسئول امور آنروا در لبنان و «علی الزیتو» مسئول دفتر عین الحلوة در جنبش حزب‌الله حضور داشتند.

بنابر گزارش شبکه المنار، هیأت جهاد اسلامی روز شهید را به رهبران حزب‌الله و تمامی گروه‌های مقاومت که بهترین جوانان آن‌ها در راه دفاع از کرامت امت و اراضی اشغالی و مقابله با دشمن صهیونیستی به شهادت رسیدند، تبریک گفت.

حاضرین در این دیدار با اشاره به نقش مهم شهدا در مسیر جهاد و مقاومت برای رسیدن به پیروزی و آزادی در برابر دشمنان امت، تأکید کردند که این شهدا با خون پاک خود راه را برای برادران مجاهد خود روشن کردند.

آن‌ها همچنین گفتند که به برکت خون پاک این شهدا، امت به عزت، کرامت و بزرگی خود دست یافت حال آنکه پیش از آن تحت ظلم و ستمگری رژیم اشغالگر بود.

حاضرین در این دیدار همچنین بر ضرورت حفظ دستآوردهای این شهدا و ادامه راه آن‌ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر آن‌ها یعنی پیروزی یا شهادت تأکید کرده و با شهدا برای تداوم مسیر جهاد و مقاومت تجدید پیمان کردند./۹۸۸/

ارسال نظرات