۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۹۵۳۵۸
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

دولت گروه های تروریستی تکفیری را مهار کند

دولت گروه های تروریستی تکفیری را مهار کند
حجت الاسلام والمسلمین دومکی از تشدید فعالیت گروه های تروریستی سپاه صحابه در پاکستان به شدت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان به همراه میر فائق علی خان جکهرانی دبیر منطقه ای مجلس وحدت مسلمین این کشور، همزمان با بازدید از منطقه کنده کوت پاکستان، به منزل بشیر احمد حیدری رئیس استانی مجمع علمای شیعه پاکستان برای عرض تسلیت درگذشت اخوی ایشان مرحوم غلام شبیر، به منزل مولانا سید باقر علی شمسی مسئول تربیتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان برای عرض تسلیت درگذشت عموی گرامیشان و به منزل دکتر احسان علی شیخ مسئول رفاهی مجلس وحدت مسلمین پاکستان برای عرض تسلیت درگذشت والده مکرمشان، رفت.

حجت الاسلام والمسلمین دومکی در این دیدار به مسافرت های سران و اعضای گروه تروریستی سپاه صحابه به ایالت سند اشاره کرد و گفت: هدف این سفرها تخریب فضای امن کشور و از بین بردن ارتباطات دوستانه و برادرانه شیعیان با اهل سنت است.

وی با بیان این که با وجود برنامه واکنش ملی، فعالیت های فزاینده گروه های تروریستی در سراسر کشور نگران کننده و برای نظارت ها و فعالیت های نهادهای امنیتی کشور علامت سوال است، تصریح کرد: در جلسات و همایش های گروه تروریستی، الفاظ رکیک علیه ملت جعفریه و شیعیان استفاده می شود که هدف آن دامن زدن به فرقه گرایی و شعله ور کردن آتش فتنه مذهبی در کشور می باشد.

این روحانی پاکستانی با تاکید به این که دولت سند و سازمان های دولتی باید برای توقف همایش ها و اجتماعات گروه تروریستی اقدامات فوری انجام دهند، گفت: اما متأسفانه در یکی از جلسات گروه های تروریستی در شهر سانگر نوید دیرو یکی از اعضای فعال حزب مردم پاکستان حضور داشته است که این توجهیه پذیر نیست.

وی از رهبران عالی رتبه حزب مردم پاکستان خواست که بخاطر نزدیکی اعضا و نمایندگان حزب به گروه های تروریستی واکنش نشان دهد./988/

دولت گروه های تروریستی تکفیری را مهار کند

ارسال نظرات