۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۹۵۴۰۱
مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب استان قم در بیانیه ای:

برخی خرده جریان ها با نام انقلاب برای نظام اسلامی هزینه ایجاد می کنند

برخی خرده جریان ها با نام انقلاب برای نظام اسلامی هزینه ایجاد می کنند
مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب استان قم در محکومیت جریان واکسن هراسی بیانیه ای صادر کرد و خواستار محاکمه و شناساندن چهره ها و دست های پشت پرده این جریان شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب استان قم در محکومیت جریان واکسن هراسی بیانیه ای صادر کرد و خواستار محاکمه و شناساندن چهره ها و دست های پشت پرده این جریان شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

(نداشتن بصیرت مثل نداشتن چشم است راه را انسان نمی بیند. بله عزم هم دارید، اراده هم دارید، اما نمی دانید کجا باید بروید.) مقام معظم رهبری (19/10/1392)

انقلاب ما با پرچم علم و بصیرتی که با دستان خمینی کبیر به اهتزاز درآمد و با نور ولایت و درایت تاکنون از گردنه های خطر عبور کرده و در مسیر کمال بی وقفه حرکت می کند و تمدن عظیم خود را با همه فتنه های داخلی و خارجی، عزتمندانه صادر می نماید.

نقش جامعه نخبگانی حوزوی و دانشگاهی در صادرات این تمدن عظیم بی بدیل است. از طرفی این پیش قراولان نقش آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه خود را نیز بر عهده دارند تا جریان نفوذ و تزویر، باطل را در لباس حق به تن مردم نپوشانند و جامعه را نفریبند.

افتخار ساخت واکسن کرونای ایرانی و کسب بالای ایمنی زایی به اذعان دانشمندان غربی بر کسی پوشیده نیست تا آن جا که کشورهای صاحب ادعا، تقاضای خرید واکسن های ایرانی را دارند. لذا این افتخار عظیم خاری بزرگ در چشمان دشمنان داخلی و خارجی گشته و می کوشند تا با استفاده از جریان نفوذ مانند همیشه شیرینی این افتخار را بر ملت مظلوم ایران زهر کنند.

متاسفانه چندیست شاهد تحرک غیر انقلابی عده ای در شهر قم هستیم که شعار آنها با عملکرد و نیت هایشان فرسنگ ها فاصله دارد. جریانی با نقاب انقلابی با ایجاد موج واکسن هراسی ضمن اهانت به مقام معظم رهبری و دلسوزان این نظام فعالیت گسترده ای را در فضای مجازی دنبال می کنند.

مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب استان قم این حرکات اغواگرانه را محکوم و از دستگاه‌های امنیتی و مقامات قضایی استان درخواست محاکمه و شناساندن چهره ها و دست های پشت پرده این جریان و برداشتن نقاب از چهره آن ها را دارد. لذا توقع می‌رود حوزه های علمیه، جامعه دانشگاهی و تشکل‌های سیاسی و فرهنگی ضمن روشنگری و بصیرت افزایی نقش خود را به نحو مطلوب تری در سطح استان ایفا نمایند.

والسلام علی من اتبع الهدی

مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب استان قم

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
جای تاسف است که به جای پیگیری ترک فعل مسئولان سابق و کنونی دستگاه سلامت مصرانه دنبال خاموش کردن روشنگری تعدادی از عزیزان حوزوی و غیر حوزوی هستید !!!
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
واکسن ستیزان رفتاری غیرعقلانی دارند.
2
1