۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۶۹۵۶۰۸
مقاومت فلسطین:

عملیات قدس، گواه تداوم انتفاضه تا نابودی اشغالگران است

عملیات قدس، گواه تداوم انتفاضه تا نابودی اشغالگران است
گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌های جداگانه ضمن تبریک عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی، آن را گواه ادامه انتفاضه تا نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌های جداگانه عملیات استشهادی عصر امروز «عمر ابوعصب» جوان فلسطینی در قدس را تبریک گفتند و تاکید کردند که رژیم اشغالگر در توقف انتفاضه و مقاومت ملت فلسطین ناتوان است.

به نوشته فلسطین الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی حماس با صدور بیانیه‌ای گفت: عملیات استشهادی در قدس گواه ادامه انقلاب ملت فلسطین علیه رژیم اشغالگر تا ریشه کن شدن آن است و همچنین ثابت کرد که این رژیم به رغم همه سیاست‌های جنایتکارانه خود در توقف انتفاضه ملت فلسطین عاجز است.
در این بیانیه آمده است: عملیات استشهادی امروز قدس و شهادت مجری آن، نماد رویارویی بزرگ میان ملت فلسطین و مقاومت آن با رژیم اشغالگر است و این نبرد جز با پیروزی ملتی که صاحب سرزمین، حق و تاریخ فلسطین است، تمام نمی‌شود.

طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز با صدور بیانیه‌ای گفت: ما به روح مبارز جوان انقلابی فلسطین درود می‌فرستیم که استخوانی در گلوی رژیم اشغالگر باقی خواهد ماند و تا زمانی که اشغالگران روی سینه ما نشسته‌اند، خانه‌های ما را ویران می‌کنند و هموطنان ما را در قدس به زور آواره کرده‌اند، این رژیم به امنیت و آسایش نخواهد رسید.

این جنبش تاکید کرد: جرایم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، قهرمانان و دلاورمردان شریف آن را از ادامه مقاومت در برابر این رژیم از هر راه و روشی بازنخواهد داشت و فلسطین همچنان از این دست قهرمانان راه آزادی و پیروزی حتمی بر اشغالگران به دنیا خواهد آورد.

جنبش المجاهدین فلسطین نیز با تبریک عملیات استشهادی گفت: ما به مردم قدس و کرانه باختری اشغالی با پسران، مردان، زنان و بزرگان آزاد آن درود می‌فرستیم و تاکید می‌کنیم که بیت المقدس و قهرمانان آن الگوی مقاومی برای مردم ما هستند که با تمام ابزارهای موجود، با اشغالگران مقابله می‌کنند و همچون سدی غیر قابل نفوذ در برابر تمام توطئه‌های صهیونیست‌ها که هدفشان تضعیف مقدسات و سرزمین ما است، می‌ایستند.
این جنبش تاکید کرد:این عملیات در چارچوب واکنش طبیعی به جنایات اشغالگر انجام می‌شود و تاکید بر اتخاذ گزینه مقاومت و رد همه گزینه‌های دیگر است که ناموفق بودن آنها ثابت شده است.

عمر ابوعصب جوان ۱۶ ساله فلسطینی امروز توسط نظامیان صهیونیست در بخش قدیمی قدس به رگبار بسته شد و سپس پیکر او هم به مکانی نامعلوم منتقل شد.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که این جوان فلسطینی طی یک عملیات حمله با چاقو به نظامیان صهیونیست دستکم دو نیروی پلیس را زخمی کرد که حال یکی از آنها وخیم اعلام شده است.

نظامیان رژیم اشغالگر پدر، مادر و برادر شهید عمر ابوعصب را در حمله به منزلشان در شهرک العیساویه در قدس اشغالی بازداشت کردند./۹۸۸/

منبع: فارس
ارسال نظرات