۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۹۵۴۳۶
در واکنش به شهادت جوان فلسطینی؛

جنبش جهاد اسلامی: مقاومت تنها راه آزادی ملت فلسطین است

جنبش جهاد اسلامی: مقاومت تنها راه آزادی ملت فلسطین است
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری، مقاومت را تنهاترین راه آزادی ملت فلسطین عنوان کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت جوان فلسطینی تأکید کرد خون پاک مجاهدان جنبش جهاد اسلامی همچنان می‌جوشد و در جای جای فلسطین عزیز و غصب شده جاری می‌گردد.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی که در واکنش به شهادت «بنی عوده» جوان فلسطینی ۲۶ ساله در شهرک «طمون» واقع در کرانه باختری صادر شده، آمده است: این مجاهد قهرمان، به محض دریافت خبر یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر «طوباس» و بازداشت‌های گسترده در این شهر، با عمل به وظیفه جهادی اش خود را از شهرک طمون به شهر طوباس رساند و به ندای دفاع از خاک و مقدسات در مقابل یورش نظامیان صهیونیست لبیک گفت و لحظه‌ای پا پس نکشید.

جنبش جهاد اسلامی در ادامه بیانیه خود تأکید کرد: این جنبش به دفاع از خاک و ملت فلسطین ادامه می‌دهد و گرانبهاترین داشته‌های خود را در راه آزادسازی فلسطین از پلیدی اشغالگران تقدیم خواهد کرد و معتقد است جهاد و مقاومت، تنها و کوتاه‌ترین راه برای دستیابی به آزادی ملت فلسطین است.

در همین رابطه «طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری در واکنش به شهادت این جوان فلسطینی گفت: جنبش جهاد اسلامی به فداکاری‌های فرزندان و نیروهای خود در مقابله با رژیم اشغالگر افتخار می‌کند. این شهیدِ ما، یکی از آن مردانی است که با خداوند متعال عهد کرده بود یورش اشغالگران صهیونیست را به شهرها و روستاهای فلسطین متوقف کند.

وی افزود: ما یقین داریم مقابله قدرتمند علیه تروریسمِ شهرک نشینان و تجاوزاتِ نظامیان صهیونیست، کرانه باختری را مصون نگه می‌دارد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز در بیانیه‌ای شهادت این جوان فلسطینی را که امروز در شهرک طوباس در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، به خانواده او و برادر اسیرش «عزمی ین عوده» تسلیت گفت./۹۸۸/

منبع:پایگاه خبری گردان‌های قدس

ارسال نظرات