۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۹۵۷۳۷
الاسدی مطرح کرد؛

طرح مهندسی قبر‌های سربازان آمریکایی

طرح مهندسی قبر‌های سربازان آمریکایی
شیخ علی الاسدی رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری نوشت: به‌‎نظر می‌رسد که دولت آمریکا مصمم است از عراق خارج نشود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ علی الاسدی رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن اشاره به آنچه رسانه‌های آمریکایی درباره پیام‌های سفر و حضور «لوید آستین» وزیر دفاع ایالات‌متحده در گفتگو‌های "منامه" مخابره می‌کنند، در پیامی توئیتری نوشت: به‌‎نظر می‌رسد که دولت آمریکا مصمم است از عراق خارج نشود.

شیخ «علی الاسدی» ادامه داد: سامانه ضدهوایی C-RAM و حجم انبوه تجهیزات و نیرو‌ها در پایگاه‌های آمریکایی، نشان می‌دهد که اشغالگران و رسانه‌هایشان در خصوص نیرو‌های رزمی و غیررزمی خود اطلاعات دروغین ارائه می‌کنند.

وی در پاسخ به ادعای اشغالگران مبنی بر قانونی بودن حضورشان در خاک عراق به استناد درخواست دولت موقت، خاطرنشان ساخت: این دولت برای تکمیل تحقیقات پرونده ترور فرماندهان شهید، درخواست محاکمه اشغالگران در محاکم بین‌المللی و همچنین بهبود اوضاع اقتصادی و سیاسی تا زمان برگزاری انتخابات روی کار آمد، ولی نتوانست آن‌ها را محقق سازد و به مجری پروژه‌های اشغالگران و سازشکاران تبدیل شد؛ غفلتی که دیگر تکرار نخواهد شد.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در خصوص اصرار آمریکا به طرحی جهت ابقای نیرو‌های خود در عراق، تصریح کرد: آن‌ها را نصیحت می‌کنیم که طرح‌شان را به طرحی مهندسی برای قبر‌های سربازانی تغییر دهند که اجسادشان به فرودگاه‌های آمریکا فرستاده می‌شود. این در صورتی است که بر تداوم اشغالگری پافشاری کنند؛ ولو با نام دیگر و پوششی جدید تحت‌عنوان نیرو‌های غیررزمی!/۹۸۸/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
لعنت به دولت تروریستی آمریکا
0
0