۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۹۵۷۶۳

مخالفت آیت الله کعبی با ارائه خدمات طب سنتی خارج از چارچوب علمی

مخالفت آیت الله کعبی با ارائه خدمات طب سنتی خارج از چارچوب علمی
استان خوزستان - آیت الله کعبی با مخالفت ارائه خدمات طب سنتی خارج چهارچوب علمی گفت: طب سنتی باید به صورت علمی انجام شود از مردم می‌خواهیم نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز با حضور در آیین تقدیر از کارکنان مرکز بهداشت ضمن تقدیر از زحمات فعالان عرصه واکسیناسیون بیان داشت: در حوزه بهداشت و درمان باید به نظریات کارشناسان توجه شود و صحبت این عزیزان برای ما فصل الخطاب است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با مخالفت ارائه خدمات طب سنتی خارج چهارچوب علمی عنوان داشت: ما معتقدیم که طب سنتی باید به صورت علمی و آکادمیک انجام شود؛ بنابراین از مردم می‌خواهیم هر چه سریع‌تر نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است؛ مرکز فرهنگی امام حسین(ع) به تولیت حضرت آیت الله کعبی همزمان با آغاز واکسیناسیون سراسری در اختیار مرکز بهداشت غرب اهواز قرار گرفت.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
من، موافق١٠٠٪واكسيناسيون هستم. اما در مورد واكسيناسيون اجباري كه قرار است بتدريج تمام خدمات را در بر بگيره, معترضان درخواست دارند که حداقل بيمه در مقابل عوارض احتمالی واكسن در نظر بگیرید كه اگر در آینده مشكلي پيش اومد، دولت مسىوليت اش را برعهده بگيرد، این درخواست معترضان مطلب درستی است، دولت باید اعلام کند که هر کس در آینده به دلیل تزریق واکسن به عوارضی مبتلا شد، بیمه محسوب شده و به او خسارت پرداخت می کند، خداوند هم تکلیف روزه، واجب شرعی را از زنان باردار و بیمارانی که بترسند روزه برایشان ضرر داشته باشد برداشت! کسانی که می گویند واکسن نه کسی را می کشد و نه عوارض داره باید مردمی را که واکسن زدن رو بیمه کامل بکنند
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
بدانید که درمان فقط واکسن نیست! این همه اصرار عجیب بر تزریق واکسنی که از ابتلای بیماری جلوگیری نمی کند با این بهانه که جلوی مرگ و میر زیاد را می گیرد اصلا عقلانی نیست! مثل اینکه بگویند واکسن فلج اطفال باعث فلج می شود اما از مرگ جلوگیری میکند! یک سئوال از آقای کعبی عزیز اگر نظریات کارشناسان وزارت بهداشت دقیقا توصیه های سازمانهای جهانی به ویژه سازمان بهداشت جهانی تحت سیطره آمریکا بود که قطعا دلسوز بشریت نیستند واگر بعد از مدتی عواقب و عوارض ناگوار این پیروی از آن سازمان بر عموم روشن شد شما چه کاری برای جبران زیانهای وارد شده به افراد جامعه می کنید؟ مستحضر باشید ما هرگز مخالف واکسن نیستیم اما اصرار به درمان فقط از یک روش خاص آن هم اکثرا استفاده از محصولات خارجی چه غربی و چه شرقی منهای داروی مطمئن با تضمین تولید داخل آیا کار درستی است؟
0
0