۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۹۵۷۸۴
امام جمعه شهرستان پاوه:

متأسفانه برخی از مسؤولان بازنشسته تبدیل به اپوزیسیون می شوند

متأسفانه برخی از مسؤولان بازنشسته تبدیل به اپوزیسیون می شوند
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: یکی از مشکلات ما این است که برخی از مسؤولان که خود را حزب‌اللهی کامل معرفی می‌کنند به‌محض اینکه بازنشسته شدند تبدیل به اپوزیسیون می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری در دیدار مدیران و بسیجیان شهرستان پاوه به مناسبت هفته بسیج افزود:خدمت بسیج در هشت سال دفاع و در جنگ تحمیلی قابل‌ تقدیر و برای دوست و دشمن مشهود بود.

وی با بیان اینکه امنیت در هر جامعه خیلی مهم و حافظان امنیت هم دارای ارزش‌ هستند، تصریح کرد: بزرگان ما تأکید کرده‌اند از کارهای بسیار کوچک هم که باعث ایجاد ناامنی می‌شوند، بپرهیزیم.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند دیار و مملکت ما را ناامن جلوه دهند بنابراین ایجاد امنیت یکی از مأموریت‌های بسیج است که تاکنون توانسته این مهم را به خوبی انجام دهد و ما از این‌جهت سپاسگزاریم.

ماموستا قادری با بیان اینکه نقش بسیج در امنیت شهرها و روستاها مؤثر است، اضافه کرد: امروز هرچه پایگاه‌های بسیج قویتر و در دست مدیران قوی و شجیع و باسواد و متدین و مسجدی باشد، بدون تردید امنیت بیشتر و قوی‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: مخاطبین ما امروز به چهار گروه رسیده اند ، گروهی که نمی‌دانند و وظیفۀ ما آگاه کردن آن‌هاست، گروهی نمی‌توانند یاد بگیرند که ما باید به آن‌ها کمک کنیم و دستشان را بگیریم، گروهی نمی‌خواهند که باید در مقابل آن‌ها صبر پیشه کنیم و  گروهی می‌دانند ولی حاضر به قبول و بیان واقعیت نیستند که باید با این دسته مماشات کرد و هوشیار بود.

امام جمعه پاوه افزود: یکی از مشکلات ما در جامعه این است مسئولان ادارات ما تا در پشت میز اداری هستند، خود را حزب‌اللهی کامل معرفی می‌کنند اما به‌محض اینکه بازنشسته شدند تبدیل به اپوزیسیون می‌شوند و علیه دستاوردهای نظام مطلب می‌نویسند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ما برای توفیق در زندگی سه راه داریم و حرکت در مسیر انتقادپذیری، پوزش خواهی و شکرگزاری موجب توفیق و پیروزی است./1400/پ210/

ارسال نظرات