۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۹۵۸۰۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پویایی حوزه علمیه در گروه نظریه پردازی و نوآوری است

پویایی حوزه علمیه در گروه نظریه پردازی و نوآوری است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به اهمیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی اشاره کرد و گفت: پویایی حوزه علمیه در گروه نظریه پردازی و نوآوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، جلسه هم اندیشی فضلا و روحانیون خرم آباد با امام جمعه و استاندار لرستان خرم آباد برگزار شد.

این نشست با هدف بیان فرصت ها و نقاط قوت حوزه علمیه و هم اندیشی در راستای برگزاری و تقویت کرسی های آزاد اندیشی در مدارس علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در حاشیه این نشست، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پویایی حوزه علمیه به نظریه پردازی و نقد و بررسی مسائل است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: حوزه علمیه مهد پرورش طلاب توانمند و مبلغانی کارآمد بوده، باید طلابی پرورش داده شود که در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه ویژه حوزه های علمیه به بحث نظریه، نظریه پردازی و نوآوری خاطرنشان کرد: نظریه، نظریه پردازی و نوآوری نباید به موازات هم باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود مباحث مهمی که نیاز است توسط نخبگان حوزه مورد بحث و بررسی قرار گیرد، عنوان داشت: نظریه هایی متفاوت با امر رایج است باید توسط افراد نخبه و خاص هدایت شود.

وی تأکید داشت: باید مباحث کرسی های آزاداندیشی را با موضوعات کم حاشیه و جمعیت قابل توجه آغاز کرد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات