۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۹۵۹۴۹
حجت الاسلام قلی پور:

حاکمیت تفکر بسیج، تنها راه برون رفت از مشکلات و عزت مندی جامعه است

حاکمیت تفکر بسیج، تنها راه برون رفت از مشکلات و عزت مندی جامعه است
مازندران - امام جمعه بابلسر، حاکمیت تفکر بسیج را تنها راه برون رفت از مشکلات پیش روی جامعه و مسیر سعادت و عزتمندی جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور ابراهیمی، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به ابعاد مختلف زندگی و ویژگیهای شخصیتی امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، عظمت بسیج و بسیجی تا جایی است که ایشان در آخرین پیام خود به بسیجیان در سال ۶۷ فرمودند: از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند.

وی با بیان این که امروز بزرگ ترین آرمان و آرزوی امام راحل یعنی شکل گیری بسیج و ثمرات آن محقق شده است، افزود: روحیه بسیجی یک روحیه تحول‌گرا است و تفکر بسیجی می‌تواند تمدن ساز باشد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که رسالت بسیج و بسیجیان در گام دوم انقلاب سنگین‌تر شده است، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ بسیجی و گفتمان بسیج در عرصه‌های مختلف تقویت شود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که بسیج یک تفکربوده و این تفکر وحدت آفرین و انسجام بخش بسیج است، تصریح کرد: این تفکر برکات زیادی برای کشورمان در برهه‌های مختلف تاریخی داشته و در زمینه‌های مختلف خودکفایی نیز با موفقیت ظاهر شده به طوری که فرهنگی غنی از خود به جای گذارده است.

وی با تأکید براین که فرهنگ و رویکرد بسیجی در جامعه بطور مستمر تبیین شود، ادامه داد: باید فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه شود چون در جامعه کنونی تنها نهادینه کردن فرهنگ بسیجی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را سروسامان دهد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که بسیج ریشه در اعتقادات دینی و مذهبی دارد که به عنوان سد بزرگی در برابر دشمنان مقاومت می کند، تصریح کرد: انسجام و همدلی بین نیروهای بسیج موجب حیرت دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است و از آن ترس واهمه دارند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که حاکمیت تفکر بسیج، تنها راه برون رفت از مشکلات پیش روی جامعه و مسیر سعادت و عزتمندی جامعه است، ادامه داد: بسیج لشگر مخلص همیشه حاضر است و خستگی ناپذیری، اخلاص و همیشه در صحنه بودن از ویژگی های مهم یک بسیجی است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که روحیه و تفکر بسیجی منشأ و شاکله فضائل انسانی و اخلاقی است، تصریح کرد: فرهنگ بسیجی و گفتمان بسیج در همه عرصه ها عزت آفرین، پشرو و پیشگام است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شاخص های اخلاقی و انقلابی در فرهنگ بسیج نهادینه شده است و هرکس با این تفکر زندگی کند به طور قطع در کارش موفق خواهد بود، خاطرنشان کرد: امروز روحیه و تفکر بسیجی باید هر چه بیشتر در بین آحاد مردم و مدیران تقویت شود.

وی با بیان این که تفکر بسیجی الگویی بی بدلیل در عرصه خود سازی و جامعه پردازی و لازمه فائق آمدن بر مشکلات کنونی است، ادامه داد: عرصه مهم اقتصادی با تفکر بسیجی شکوفا خواهد شد./950/پ210/

ارسال نظرات