۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۶۹۵۹۷۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛

لزوم تقویت آرمان های بسیج در جامعه

لزوم تقویت آرمان های بسیج در جامعه
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین معلمی بر ضرورت تقویت آرمان های بسیج در جامعه امروز تأکید کرد و گفت: ایران اسلامی در سایه این آرمان ها به عزت و اقتدار دست خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز همزمان با هفته بسیج در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهربا بیان این که انقلاب اسلامی با شکل دادن بسیج ادبیات جدیدی را در کشورمان پدید آورد، گفت: یکی از هنرهای ماندگار امام راحل تأسیس بسیج بود که امروز به شجره طیبه ای تبدیل شده است.

وی با بیان این که اگر بسیج مردمی به رهبری امام خمینی(ره) نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید، افزود: امام راحل پس از پیروزی انقلاب، با دستور تشکیل بسیج مردمی، موجب ماندگاری این نهاد مردمی و انقلابی شدند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که بسیج عنوان بسیار ارزشمند و هفته بسیج نیز هفته بسیار شریفی است، ادامه داد: بسیج ناموس ملت ایران است و همه انبیاء الهی نیز برای بسیج مردم مبعوث شدند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که بسیج به معنای هدف، مسؤولیت پذیری و راهبرد در کار و زندگی است، خاطرنشان کرد: کار و حرکت بسیج همواره هدفمند و شناخت عمیق است و هیچ گاه بدون شناخت و هدف گام بر نمی دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بسیج در جریان نهضت امام راحل و انقلاب نقشی راهبردی و تعیین کننده داشته است، ادامه داد: جریان مقدس بسیج از جمله ارکان مهم و راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که روحیه بسیج در همه بخش ها عزت بخش و اقتدار آفرین است، خاطرنشان کرد: اگر این تفکر متعالی در هر بخشی نهادینه شود عامل عزت و اقتدار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بر ضرورت روحیه بسیجی در سطح ادارات و نهادها تأکید کرد و افزود: اگر همه بخش ها و کارکنان ادارات ما این روحیه را در خود تقویت کنند به طور حتم از مشکلات و بحران ها به راحتی عبور خواهیم کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر کارمند یک نهاد اداری روحیه بسیجی داشته باشد، کار او نیز بسیجی و جهادی خواهد بود، تصریح کرد: پیشرفت های امروز کشورمان در عرصه های مختلف نیزمرهون همین تفکر ارزشمند بسیجی است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که پیامبران الهی نیز برای بسیج جامعه آمده بودند، ادامه داد: هدف انبیاء الهی این بود تا جامعه بی هدف و مسؤولیت نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بر ضرورت تقویت آرمان های بسیج در جامعه امروز تأکید کرد و افزود: ایران اسلامی در سایه این آرمان ها و ارزش های متعالی به عزت و اقتدار دست خواهد یافت./950/پ210/

ارسال نظرات