۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۹۶۲۰۸
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

ستاد اجرایی فرمان امام، پیشگام در کمک های مؤمنانه است

ستاد اجرایی فرمان امام، پیشگام در کمک های مؤمنانه است
اصفهان ـ نماینده ولی فقیه در اصفهان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جلودار کمکهای خیرانه در راستای احسان و همدلی به نیازمندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در ششمین دوره رزمایش اهدای کمک های معیشتی ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) با اشاره به ششمین دوره اهدای کمکهای خیرانه از اعضا و دست اندرکاران آن ستاد به واسطه اجرای این رزمایش احسان و همدلی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این راستا از گذشته تاکنون و همچنین به صورت ویژه در دوران شیوع کرونا فعالیتهای بسیار زیبا و ارزنده‌ای در راستای کمکهای خیرانه ستاد در استان و کشور شده است، در همین دوره هم تعداد زیادی کیف و لوازم التحریر برای دانش‌آموزان و همچنین 10 هزار بسته معیشتی ارزاق در استان توزیع شده است.

آیت الله طباطبایی نژاد همچنین از تمامی شهروندانی که در این رابطه از مسیر ستاد اجرایی برای اهدای کمکهای خیرانه خود حرکت و اقدام می کنند تقدیر و تشکر کرد و گفت: در این رزمایش خیرین با جلوداری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این کار ارزنده با اجر فراوان گامهای بزرگی برداشتند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان، تصریح کرد: انفاق و کمک کردن به مستضعفان و فقرا از نظر اسلام بهترین کار خیر است و یکی از وظایف مومنان این است که از مال خود مبلغی را هر ماه و یا هر سال برای کمک به فقرا اهدا کند.

وی ادامه داد: حتی افرادی که خیلی هم وضع مالی خوبی ندارند نباید فکر کنند که کمک کردن وظیفه افراد ثروتمند است بلکه به اندازه توان خود باید مبلغی را حتی کم برای کمک به فقرا و انفاق هزینه کنند.

در ادامه تورج حاجی رحیمیان مدیر کل در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به تلاش های بسیار این ستاد برای استمرار کمک های مؤمنانه، گفت: امروز ششمین مرحله رزمایش همدلی و احساس به همت این ستاد با توزیع 10 هزار بسته ارزاق توسط گروه های جهادی به نیازمندان آغاز شد.

حاجی رحیمیان در ادامه افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 128 هزار بسته معیشتی در بین هموطنان محروم در سراسر استان توزیع شده که در این راستا در مجموع 28 هزار کیف دانش‌آموزی با لوازم تحریر نیز به دانش‌آموزان محروم اهدا شده است.

وی از توزیع 220 هزار بسته گوشت برای مردم نیازمند استان در آینده خبر داد و گفت: تاکنون 120 هزار بسته مرغ بین نیازمندان اهدا شده است./1304/پ210/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات