۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۹۶۴۹۱

قدردانی نماینده ولی فقیه در لرستان از خدمات صندوق قرض‌الحسنه شجره طیبه

قدردانی نماینده ولی فقیه در لرستان از خدمات صندوق قرض‌الحسنه شجره طیبه
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از خدمات صندوق قرض‌الحسنه شجره طیبه مرکز خدمات حوزه های علمیه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، آقای نیکزادیان مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه های علمیه با حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این دیدار، اظهار کرد: مَثل خدمات قرض‌الحسنه و کسانی که برای کسب رضایت الهی انفاق می‌کنند، مثل کشت یک دانه در جای مرتفعی است که ثمر آن چندین برابر است.

وی با اشاره به اینکه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نهالی بود که توسط مقام معظم رهبری غرس شد و امروز به درختی تنومند تبدیل شده است، افزود: صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز منشأ خدمات به طلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه کار صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه موجب رضایت خداوند است همان‌طور که ۳۰ آیه قرآن در مورد رضایت خداوند است، گفت: رضایت خداوند اکتسابی است و کار برای رضای خداوند تخریب نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه شجره طیبه بسیج هم مانند دانه‌ای است که بعد از تهدید آمریکا به فرمان امام راحل ایجاد شد، افزود: تشکیل بسیج تهدید آمریکا را به فرصت تبدیل کرد همان‌طور که بسیج بهره‌گیری از ظرفیت مردمی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه در بحث مسکن طلاب لرستان مشکلاتی وجود دارد که باید مورد توجه صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه باشد، اظهار کرد: طرح ملی نهضت مسکن فرصت خوبی برای طلاب فاقد مسکن است زیرا بسیاری از طلاب لرستان در تهیه مسکن دچار مشکل هستند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام محمدی امین مدیرکل مرکز خدمات لرستان ضمن تشکر از حمایت‌های مادی و معنوی نماینده ولی فقیه در استان، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مرکز ارائه کرد.

نیکزادیان مدیرعامل صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات کشور در این نشست از فعالیت های صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات و پرداخت شهریه طلاب و روحانیون از طریق سامانه صدف گزارشی ارائه کرد.

ارسال نظرات