۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۹۶۵۰۰
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

هشدار جهاد اسلامی درباره یورش صهیونیست‌ها به حرم شریف ابراهیمی

هشدار جهاد اسلامی درباره یورش صهیونیست‌ها به حرم شریف ابراهیمی
طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره پیآمدهای طرح یورش رئیس رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان به حرم شریف ابراهیمی در شهر الخلیل هشدار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که طرح یورش رئیس رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان به حرم شریف ابراهیمی در شهر الخلیل یک اقدام خصمانه است و بایستی بشدت به آن مقابله شود.

عزالدین درباره پیآمدهای این یورش هشدار داد و گفت که دشمن صهیونیستی مسئول کامل عواقب این یورش است.

وی به رژیم صهیونیستی و جهانیان یادآور شد که انتفاضه الأقصی در واکنش به یورش «آریل شارون» نخست‌وزیر وقت این رژیم به مسجدالأقصی در سپتامبر ۲۰۰۰ بود و ملت فلسطین هر گونه تعرض به اماکن مقدس خود را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

بنابر گزارش شبکه فلسطین الیوم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین از فلسطینیان ساکن کرانه باختری و شهر الخلیل و نیز جوانان شجاع آن خواست تا اختلافات را کنار گذاشته و به رژیم اشغالگر فرصت ندهند تا از این اختلافات برای اجرای طرح‌های شهرک‌سازی و یهودی‌سازی بهره بگیرند.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی تصمیم دارد امروز یکشنبه به مناسبت جشن «حنوکا» با تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیست به حرم شریف ابراهیمی در شهر الخلیل یورش ببرد.

در همین رابطه رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم شماری از نیروهای خود را در بخش قدیمی الخلیل مستقر کرده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات