۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۹۶۵۰۶
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان:

موج دروغ‌پردازی و اقدامات تحریک‌آمیز علیه «حزب‌الله» تشدید می‌شود

موج دروغ‌پردازی و اقدامات تحریک‌آمیز علیه «حزب‌الله» تشدید می‌شود
شیخ نبیل قاووق گفت: تا زمان برگزاری انتخابات پارلمانی آتی شاهد تشدید موج اقدامات تحریک‌آمیز علیه حزب‌الله توسط دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی خواهیم بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «شیخ نبیل قاووق» با اشاره به بحران اقتصادی این کشور، گفت: حزب الله نمی‌تواند در قبال این بحران نقش تماشاچی را ایفا کند. حزب الله در چنین شرایطی در جایگاه یک حامی و پشتیبان برای حل و فصل مشکلات موجود تلاش می‌کند.

این مقام حزب الله تأکید کرد: درد و رنج مردم لبنان بسیار است و شرایط زندگی در این کشور دشوار شده است. حزب الله با تمام توان و قدرت خود برای عبور از شرایط فعلی تلاش خواهد کرد.

به گفته عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، آمریکایی‌ها به دنبال خدمت به پروژه صهیونیستی و تضعیف مقاومت هستند. واشنگتن به دنبال کمک به لبنانی‌ها نیست. در سیاست آمریکا نه دوستی با لبنان که دوستی با رژیم صهیونیستی نهادینه شده است.

وی یادآور شد: تا زمان برگزاری انتخابات پارلمانی آتی موج دروغ پردازی‌ها و اقدامات تحریک‌آمیز علیه حزب الله تشدید خواهد شد. دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی لبنان با صَرف هزینه‌های هنگفت علیه حزب الله چنین کاری را انجام خواهند داد./۹۸۸/

منبع: العهد

ارسال نظرات