۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۹۶۶۵۲
رهبر انصارالله:

دشمنان بدنبال فتنه‌انگیزی و اختلاف‌افکنی میان مردم یمن هستند

دشمنان بدنبال فتنه‌انگیزی و اختلاف‌افکنی میان مردم یمن هستند
بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن اعلام کرد که دشمنان با فتنه‌انگیزی و اختلاف‌افکنی میان مردم یمن با عناوین مختلف درحال مقدمه چینی برای سلطه هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر انصارالله یمن در جریان دیدار با هیأتی از قبایل استان البیضا اعلام کرد که دشمنان با فتنه‌انگیزی و اختلاف‌افکنی میان مردم یمن با عناوین مختلف در حال مقدمه چینی برای سلطه بر کشورمان هستند.

به گفته الحوثی، استان البیضاء توسط ائتلاف سعودی بمباران می‌شود و مردم آن آسیب دیدند، اما موضع آنان به آزادسازی این منطقه از یمن کمک کرد و فرصت برای تقویت همکاری، صلح اجتماعی، تحقق امنیت و ثبات در استان البیضاء مهیا است.

رهبر انصارالله یمن در ادامه افزود: نشست‌ها و دیدارهایی که بین مردم یمن صورت می‌گیرد، تصویر واقعی برادری، همکاری و توافق ملت یمن را نشان می‌دهد.

رهبر انصارالله درخصوص جنایت‌های ائتلاف سعودی در غرب یمن نیز اظهار داشت که این جنایات وحشی بودن آن را نشان داد به ویژه زمانی که یک جنین را از شکم مادرش خارج و یک خانواده فقیر را بمباران کردند.

روز دوشنبه همچنین، «مهدی المشاط»، رئیس شورای عالی سیاسی یمن به مناسبت پنجاه وچهارمین سالگرد استقبال یمن و خروج نظامیان انگلیسی از خاک این کشور با تبریک به شهروندان یمنی، گفت: بازگشت اشغالگران بیگانه به یمن نشانه بزرگی خیانت مزدوران و ضربه‌ای است که به تاریخ مبارزاتی آبا و اجدادی یمنی‌ها زدند. امروز عزت و افتخار از آن کسانی است که با در کنار ملت و وطن خود جانبدار حق ماندند و ننگ از آن کسانی است که به ملت و وطن خود خیانت کردند؛ البته این افتخار بزرگی است که صنعاء به شکل روزانه و هفتگی شاهد بازگشت ده‌ها و صدها نفر از برادران و فرزندان یمنی به آغوش میهنشان است، کسانی که با تصحیح مواضع خود از جبهه ائتلاف سعودی خارج شدند.

به گفته رئیس شورای عالی سیاسی یمن، این روزها از داخل پادگان‌های مزدوران سعودی خبرهای مسرت بخشی به گوشی می‌رسد که ما را به این یقین می‌رساند که یمن، آزاد و سربلند خواهد بود و اگذچه درها به روی آشتی‌های داخلی باز است، در عین حال ما خواهان یکپارچگی صفوف و آماده برای مقابله در برابر هر گونه تجاوزی هستیم و به مبارزه و جهاد تا آزادی کامل یمن ادامه خواهیم داد./۹۸۸/

منبع: المسیره

ارسال نظرات