۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۹۶۶۹۳
آیت الله جوادی آملی:

اندیشه‌های آیت الله مصباح آبروی علمی کشور است/ همیشه به یاد ایشان هستم

اندیشه‌های آیت الله مصباح آبروی علمی کشور است/ همیشه به یاد ایشان هستم
آیت الله جوادی آملی گفت: در معرفی دیدگاه ها و اندیشه آیت الله مصباح همت داشته باشید چرا که دیدگاه ها و اندیشه‌های ایشان آبروی علمی برای جمهوری اسلامی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت مرحوم آیت الله مصباح یزدی با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی ارائه کردند.

حضرت آیت الله جوادی آملی در این دیدار در سخنانی با اشاره به جایگاه رفیع علمی آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: از شبی که آیت الله مصباح یزدی رحلت نمود تا همین امروز هیچ شبی نبوده است که بنده ایشان را فراموش کرده باشم.

وی ابراز داشت: هنوز آنچنان که باید مقام علمی شایسته ایشان دیده نشده است، الان به برکت انقلاب اسلامی و خون های پاک شهدا این علم و فن شریف فلسفه از مظلومیت به در آمده است، شایسته است که اعضای ستاد بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی با مطالعه دقیق اشکالات و شبهات فلاسفه برجسته غربی همچون کانت و دکارت، پاسخ های حضرت آیت الله مصباح یزدی به این مشکلات اساسی و مسائل عمده را به صورت وزین و متقن تبیین نموده و به جامعه علمی داخلی و بین المللی ارائه نمایند تا در یک سطح برتری اندیشه آیت الله مصباح یزدی معرفی شود.

حضرت آیت الله  جوادی آملی خاطرنشان کرد: در معرفی دیدگاه ها و اندیشه آیت الله مصباح یزدی همت بلند داشته باشید چرا که دیدگاه ها و اندیشه‌های ایشان آبروی علمی برای جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
موسی روح الامینی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
آیا حکم سیف و دو معاونش جائرانه است؟
قوه قضائیه سیف و عراقچی و حیدری را به سبب مداخلات ارزی غیرقانونی در بازار محکوم کرده است. ولی یک عضو مجمع تشخیص مصلحت با نوشتن نامه به رهبری گلایه کرده است و رهبری هم نامه ای به رئیس قوه قضائیه نوشته است و گفته مبادا حکم جائرانه باشد. به نظر می آید این دستور رهبری شبیه دستور رفع ظلم از لاریجانی جنبه فرمان حکومتی نداشته باشد و صرفا جهت کم کردن فشارها و شانتاژهای تیم سیف برای رهایی از مجازات باشد و قوه قضائیه همچون شورای نگهبان از تصمیم قضایی خودش دفاع کند...
0
0