۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۶۹۶۹۵۶
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

اولویت نخست دولت سیزدهم عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با نگاه به درون است

اولویت نخست دولت سیزدهم عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با نگاه به درون است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: دولت سیزدهم برخلاف دولت قبل برجام را اولویت اول خود نمی داند بلکه اولویت اول این دولت اقتصاد مقاومتی با نگاه به درون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی کشور اظهار داشت: قانون اساسی عالی ترین سند حقوقی یک کشور است که برای سایر قوانین راهنما می باشد.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: قانون اساسی تعریف کننده اصول سیاسی ،ساختار و جایگاه و حدود قدرت سیاسی دولت یک کشور و تعیین کننده و تضمین کننده حقوق شهروندان است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اذعان داشت : قانون اساسی کشور یکی از بهترین قانونهای جهان است و رهبر انقلاب نیز در مورد قانون اساسی فرمودند : قانون اساسی ما یکی از مترقی ترین قانونهای اساسی دنیا است.

خطیب جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران این روزها در حال مذاکره با ۵ قدرت جهان در وین است که اولین دور از مذاکرات در دولت جدید می باشد.

وی افزود: دولت سیزدهم برخلاف دولت قبل برجام را اولویت اول خود نمی داند بلکه اولویت اول این دولت اقتصاد مقاومتی با نگاه به درون است.

حجت الاسلام فاطمی نسب اذعان کرد: جمهوری اسلامی از مذاکرات وین دوهدف را دنبال می کند که اول حذف کامل، تضمین شده و قابل راستی آزمایی تحریمها و دومین هدف تسهیل حقوق قانونی ملت ایران برای بهره مندی از دانش صلح آمیز هسته‌ای است.

وی در ادامه با اشاره به روز دانشجو اذعان داشت: ۱۶ آذر یک روز تاریخی برای دانشگاه و دانشجویان و ملت غیور ایران اسلامی و روز ایستادگی دانشجویان و نخبگان در برابر استعمار است.

وی ادامه داد: دانشجویان قبل از شروع نهضت اسلامی به مبارزات ضد استکباری برعلیه آمریکا و انگلیس می پرداختند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در پایان افزود: امروز از دانشجویان انتظاراتی وجود دارد که تلاش جهت فتح قله های علمی، مطالبه گری و حضور در صحنه ها و مبارزه با جنگ نرم دشمن از مهمترین انتظارات کشور از دانشجویان است./1400/پ210/

ارسال نظرات