۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۹۶۹۸۹
امام جمعه موقت کرمانشاه:

امروز صهیونیسم در حالت انزوا به سر می برد

امروز صهیونیسم در حالت انزوا به سر می برد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین گفت: آمریکا، رژیم صهیونسیتی و انگلیسی بزرگترین ضربه را  از ملت ایران خورده اند و این به برکت آموزه های امام راحل و رهبر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در نشستی بصیرتی با جمعی از روحانیون و طلاب کرمانشاهی بیان این که ملت غیور ایران اسلامی همچمنان پای انقلاب ایستاده اند و از ارزش های انقلاب دفاع می کنند، گفت: علمای کردستان این ارزش ها را در طول ۴۰ سال ترویج کردند و درسی که مقاومت در مقابل استکبار و ظالمان بود را از مکتب امام خمینی(ره) به جامعه منتقل کردند.

امام جمعه موقت کرمانشاه اظهار داشت: وی اظهار کرد: آمریکا، رژیم صهیونسیتی و استکبار انگلیسی بزرگترین ضربه را  از ملت ایران خورده است و این به برکت درس هایی بوده که امام و رهبری معظم انقلاب به ما آموخته اند.

این عالم کرمانشاهی عنوان کرد: اتفاقی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران افتاده، در طول تاریخ بی نظیر بوده است و این مهم تنها در زمان رسول الله(ص) نمود داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: درسی که ما از امام و رهبری آموختیم اختصاص به خودمان نداشته، بلکه ملت های مسلمان و آزادی خواه دنیا نیز از این مکتب بهره گرفته اند.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز برای صهیونیست ها دوران انزوا است، گفت: رژیم صهیونسیتی از اینجا آسیب دیده که مظلومین و مستضعفین منطقه در قالب جبهه ای منسجم در برابر آن ایستاده اند و علاوه بر آزادسازی جنوب لبنان، موجب انزوای صهیونسیت ها شده اند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه عنوان کرد: جوانان غزه با درس گرفتن از جوانان لبنان به ساخت موشک مبادرت کردند؛ امروز استکبار جهانی می ترسد که این تفکر در مصر، الجزایر، تونس، مراکش و کشورهای حاشیه خلیج فارس تعمیم یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: اکنون مردم کشورهای منطقه با تأسی از انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده اند که چرا حق نداشته باشند مجلس و حاکم انتخاب کنند و این درسی است که جمهوری اسلامی به مردم منطقه آموخته است و حکام ظالم و مستکبر منطقه را به واهمه انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تصریح کرد: با تلاش های روحانیت شاهد انسجام و وحدت در استان کرمانشاه هستیم که باید این مهم را به خوبی حفظ کنیم./1400/پ210/

ارسال نظرات