۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴
کد خبر: ۶۹۷۱۴۷

عزم جدی برای حل مشکلات دانشجویان خوابگاهی

عزم جدی برای حل مشکلات دانشجویان خوابگاهی
سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات دانشجویان به ویژه دانشجویان خوابگاهی از مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه مدیریتی دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهر، عبدالله معتمدی به همراه معاون دانشجویی دانشگاه، با حضور در خوابگاه دانشجویی دخترانه شهید معینیان از نزدیک در جریان چگونگی ارائه خدمات به دانشجویان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، در این بازدید، سرپرست دانشگاه از روند خدمت رسانی به دانشجویان، از امکانات و تجهیزات خوابگاهی، وضعیت نمازخانه، سالن مطالعه، سالن ورزشی و تاسیسات خوابگاه بازدید کرد.

همچنین در نشستی صمیمانه، دانشجویان ساکن در خوابگاه به بیان نظرات، پییشنهادات و انتقادات مورد نظر خود پرداختند. سرپرست دانشگاه و معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن استقبال از پیشنهادات و نقطه نظرات دانشجویان، بر تلاش جدی برای بهبود وضعیت رفاهی و آسایش دانشجویان تأکید کردند.

معتمدی در این دیدار ضمن درخواست از دانشجویان برای حفظ سلامت جسمی، روانی و معنوی خود، تاکید کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات دانشجویان به ویژه دانشجویان خوابگاهی را از مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه مدیریتی دانشگاه است.

ارسال نظرات