۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۹۷۳۲۹

لبنان حمله صهیونیستی به سوریه را به شدت محکوم کرد

لبنان حمله صهیونیستی به سوریه را به شدت محکوم کرد
وزارت خارجه لبنان ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به لاذقیه، تأکید کرد که در کنار دولت و ملت سوریه خواهد بود.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، وزارت خارجه لبنان دوشنبه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لاذقیه در غرب سوریه را محکوم کرد.

پایگاه خبری النشره گزارش داد، لبنان با انتشار بیانیه‌ای، قویا این حملات را محکوم و تأکید کرد که در کنار دولت و ملت سوریه خواهد بود.

وزارت خارجه لبنان همچنین بر حفظ امنیت و ثبات سوریه و سلامت جان شهروندان این کشور تأکید کرد.

رسانه‌های سوری، بامداد امرو خبر دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک محموله را در بندر لاذقیه هدف حمله قرار داده‌اند.

به‌رغم آنکه منابع خبری رژیم صهیونیستی از جمله کانال ۱۳ تلویزیون این رژیم مدعی شدند که جنگنده‌های تل‌آویو یک محموله تسلیحاتی را در لاذقیه هدف قرار داده‌اند، اما منابع سوری به صورت مستند گزارش دادند که جنگنده‌ها، بامداد امروز، به یک محموله مواد غذایی در لاذقیه حمله کرده‌اند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند.

ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان  به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. 

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند./۹۸۸/

منبع: فارس
ارسال نظرات