۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۶۹۷۴۹۳
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده:

طرح کسب و کارهای پایدار خانواده محور به زودی رونمایی می شود

طرح کسب و کارهای پایدار خانواده محور به زودی رونمایی می شود
لرستان - خزعلی با تأکید بر اینکه فرهنگ خودکفایی، خودباوری، رسیدن به عزت نفس و «ما می توانیم» بایددر جامعه نهادینه شود، گفت: مهارت آموزی بانوان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، انسیه خزعلی، عصر امروز در نشست شورای اداری و بررسی مشکلات زنان شهرستان دلفان گفت: نهادینه کردن فرهنگ کار و دست جلوی کسی دراز نکردن در جامعه از بزرگترین سرمایه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: فرهنگی که امام راحل برای ما به ارمغان آورد و رهبر معظم انقلاب تاکید بر آن دارند، فرهنگ خودکفایی، خودباوری، رسیدن به عزت نفس و «ما می توانیم» است.

وی با تأکید بر نهادینه سازی این فرهنگ در جامعه و بین زنان خاطرنشان کرد: باید نعمت سرمایه‌های انسانی خود را پاس بداریم، تقویت کنیم و رشد بدهیم.

خزعلی عنوان کرد: برای بانوان باید برنامه مهارت آموزی داشته باشیم و دوره‌هایی بگذاریم که روی پای خود کار کنند، کار آفرین باشند و صنایع بزرگ و کوچک را هدایت و مدیریت کنند.

وی برنامه معاونت زنان را یک برنامه جامع توانمندسازی و آسیب زدایی عنوان کرد و گفت: امید است در سایه تعامل این برنامه ها هدفمند اجرا شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: مسئله کار و اشتغالزایی و کارآفرینی برای بانوان از برنامه های مهمی است که در اولویت قرار دارد.

طرح کسب و کارهای پایدار خانواده محور رونمایی می شود

خزعلی عنوان داشت: در هفته‌های آینده رونمایی از طرح کسب و کارهای پایدار خانواده محور برگزار می شود و امید است در سایه اجرای این طرح مشاغلی از خرد تا مشاغلی که می‌تواند در سطح صنایع بزرگ باشد، ایجاد شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: استان لرستان پایلوت توانمندی زنان می شود و شهر دلفان به عنوان مرکزیت این مسئله در نظر گرفته خواهد شد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات