۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۹۷۶۲۳
حجت الاسلام سجودی تشریح کرد؛

نحوه برگزاری آزمون ورودی سال جدید جامعة الزهرا

نحوه برگزاری آزمون ورودی سال جدید جامعة الزهرا
حجت الاسلام سجودی از دومرحله‌ای بودن آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) خبر داد و گفت: آزمون سطح دو و باز پذیری ۲۰ اسفند و سطوح بالاتر ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد علی سجودی معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا(س) پیش ازظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران که در جامعه‌ الزهرا(س) برگزار شد، با توجه زمان ثبت نام دواطلبان سال جدید گفت: زمان ثبت نام 1402-1401 از 19 آذر آغاز شده است؛ اطلاع رسانی از طریق سایت این موسسه انجام می شود.

وی با بیان اینکه جامعه الزهرا(س) از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و زمینه تحصیل تا اجتهادپروری را فراهم کرده است، اظهار داشت: داوطلبان پس از فراغت از تحصیل در جهت اشتغال می توانند در زمینه های مختلف پس از دریافت مدرک لازم ورود پیدا کنند و خدمات را به جامعه اسلامی برسانند.

معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه طلاب مجرد شهرستانی می توانند از خوابگاه استفاده کنند، ابراز داشت: زمان آزمون در دومرحله انجام می شود، یک مرحله برای سطح دو و بازپذیری 20 اسفند برگزار و 23 فروردین اعلام نتایج می شود و سطح سه، چهار و دوره عالی فقه 23 اردیبهشت آزمون و 31 خرداد اعلام نتیجه خواهد شد.

وی افزود: آزمون در سطح دو و سه به صورت مجازی و سطح چهار با توجه به شرایط کرونا برگزار می شود اما اصل بر حضوری برگزار شدن آزمون سطح چهار است.

حجت الاسلام سجودی با بیان اینکه از ابتدای بیماری کرونا جامعه الزهرا(س) به همراه ستاد کرونا در ابعاد آموزشی و پژوهشی فعالیت داشته است، اذعان کرد: در مدت بیماری کرونا هیچکدام از سطوح تحصیلی منجر به تعطیلی نشد و به صورت آنلاین و آفلاین دروس برگزار شد.

معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه جامعه الزهرا(س) به دنبال ارتقاء در تمام بخش های آموزشی است، تصریح کرد: در سطح سه و چهار رشته های متعدد و متنوعی در دست اقدام داریم که جزییات آن پس از مصوب شدن اطلاع رسانی خواهد شد و توسعه رشته ها در ابعاد مختلف با توجه به ظرفیت خواهران به ثمر خواهد نشست.

وی جذب و بکارگیری حداکثری اساتید را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: غالب اساتید سطح دو جامعه الزهرا(س) از دانش آموختگان و فارغ التحصیلان همین موسسه هستند و این سیاست و هدف در موسسه آموزشی و پژوهشی جامعه الزهرا(س) پیگیری می شود تا در تمام سطوح از فارغ التحصیلان خود بهره مند شد./پ202/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
احسنت
0
0