۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۶۹۷۸۷۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

هوشیاری در برابر توطئه های دشمن لازمه موفقیت در جنگ اقتصادی و فرهنگی است

هوشیاری در برابر توطئه های دشمن لازمه موفقیت در جنگ اقتصادی و فرهنگی است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به تلاش دشمن در جنگ فرهنگی و اقتصادی امروز گفت: هوشیاری در برابر توطئه های دشمن لازمه موفقیت در جنگ اقتصدی و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌ الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در مراسم اهدای مدال قهرمانی به ورزشکاران لرستانی مسابقات پاراآسیایی بحرین که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه پیام انقلاب به جهان منتقل شده است، گفت: این مهم سبب ناراحتی دشمنان نظام جمهوری اسلامی شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: موفقیت‌های ایران به سادگی به دست نیامده و مرهون خون مطهر شهدا است.

وی بیان داشت: موفقیت های امروز ایران اسلامی در سایه جان‌نثاری و فداکاری مردم این مرز و بوم که دل در گرو اسلام نهادند و با نام اسلام به همدیگر پیوند خوردند و با رهبری امام راحل و مجاهدت‌های روحانیت در ادامه راه شهدا حاصل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه زندگی شهدا باید با زبان هنر در جامعه تبیین شود، عنوان کرد: امروز هنرمندان، نویسندگان و مستندسازان استان باید از زندگی شهدا مستند بسازند و نویسندگان کتاب بنویسند و به نسل امروز نشان دهند که شهیدان چگونه از لذت‌های حلال دنیوی خود گذشتند.

وی در ادامه به امیر حسین علی‌پور قهرمان مسابقات پارا آسیایی بحرین تبریک گفت و خاطرنشان کرد: امروز این جوان مدالش را به سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید امان‌الله بهرامی چگنی تقدیم کرد، این گونه اقدامات از جوانان استان لرستان انتظار می‌رود زیرا مقام معظم رهبری نیز فرمودند استان لرستان مرکز تدین است.

نماینده ولی  فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروز جنگ، جنگ اقتصادی، فرهنگی و اراده‌ها و ایجاد یاس و ناامیدی است، عنوان کرد: ما باید هوشیار و آگاه باشیم تا بتوانیم دشمن را به عقب برگردانیم./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات