۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۹۷۹۶۲

حماس قادر است هر منطقه‌ای از اراضی اشغالی را هدف قرار دهد

حماس قادر است هر منطقه‌ای از اراضی اشغالی را هدف قرار دهد
الزهار عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد جنبشی که از صفر شروع کرد امروز قادر است هر منطقه‌ای از اراضی اشغالی را هدف قرار دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به المسیره گفت: جنبشی که از صفر شروع کرد امروز به مرحله‌ای توانمندی نظامی رسیده است که می‌تواند هر منطقه‌ای از اراضی اشغالی را هدف قرار دهد.

وی مانور نظامی امروز (چهارشنبه) حماس را نشان از آمادگی این جنبش برای رویارویی و بیانگر راهبرد آن برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی عنوان کرد.

الزهار افزود: کابینه جدید دشمن با هدف جلب توجه داخلی، در پی آن است تا وانمود کند در برابر فلسطینیان سیاست سخت گیرانه تری دارد.

محمود مرداوی، یکی از مسئولان حوزه سیاسی جنبش حماس در کرانه باختری نیز تأکید کرد: مانور نظامی «سپر قدس» که گردان‌های شهید عز الدین قسام شاخه نظامی حماس برگزار کرد پیام آشکاری برای به چالش کشیدن اشغالگران است که نشان می‌دهد مقاومت همیشه آماده است و بر توانایی فلسطینیان برای پکپارچه شدن آنان در یک نبرد واحد برای آزادی فلسطین تاکید دارد.

وی تصریح کرد: برگزاری رزمایش‌ها و مانورها به سطوح مختلف در سطح گردان ها، تیپ‌ها و یگان‌ها بستگی ندارد بلکه رزمایش‌هایی که گردان‌های عز الدین قسام با گروه‌های فلسطینی برگزار می‌کند با هدف تقویت هماهنگی و عملکرد مشترک در میدان است.

گردان‌های عز الدین قسام بامداد امروز مانور نظامی «سپر قدس» با هدف بالابردن آمادگی رزمی و شبیه سازی سناریو‌های مختلف آغاز کردند و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این مانور در چارچوب تمرین‌های نظامی مستمر برای شبیه سازی اشکال مختلف عملیات رزمی انجام می‌شود.

شاخه نظامی حماس تأکید کرد به یاری خداوند تا بیرون راندن اشغالگران و آزادی سرزمین فلسطین و مقدسات آن، مقاومت شمشیر قدس و سپر آن باقی خواهد ماند./۹۸۸/

ارسال نظرات