۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۹۸۳۱۸

دیدار دبیرکل جهاد اسلامی با عضو دفتر سیاسی حماس در بیروت

دیدار دبیرکل جهاد اسلامی با عضو دفتر سیاسی حماس در بیروت
«زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با «فتحی حماد» عضو دفتر سیاسی حماس در بیروت دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با «فتحی حماد» عضو دفتر سیاسی و رئیس دفتر کار جوانان جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیروت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان هم حضور داشت.

دو طرف تازه‌ترین تحولات آرمان فلسطین، پرونده‌ها و راه‌های تحقق وحدت ملی فلسطین را بر اساس مقاومت در برابر اشغالگران، حمایت از قدس و مسجد الاقصی، آزادی اسیران و شکستن محاصره غزه بررسی کردند.

زیاد نخاله و فتحی حماد با تاکید بر اهمیت تقویت مقاومت بخصوص در کرانه باختری تصریح کردند: پایبندی به گزینه مقاومت تنها راه برای مقابله با اشغالگران، آزادی سرزمین و بازپس گیری حقوق و مقدسات است.

دوطرف همچنین راه‌های تقویت هم پوشانی سیاسی جنبش حماس وجهاد اسلامی را به طور خاص و جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین را به طور عام مورد بحث و بررسی قرار دادند.

زیاد نخاله و فتحی حماد با اعلام مخالفت با بازداشت‌های سیاسی که تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری ضد مردم فلسطین انجام می‌دهد، تاکید کردند: این رفتار زننده به مقاومت آسیب و لطمه وارد می‌کند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلام و عضو دفتر سیاسی حماس همچنین بر لزوم تقویت روابط دوجانبه، ارتقای سطح همکاری و هماهنگی در داخل و خارج و تلاش برای بسیج کردن ملت‌ها و آزادیخواهان جهان به منظور حمایت از طرح مقاومت توافق کردند./۹۸۸/

ارسال نظرات