۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۹۸۳۷۷
امام جمعه بوشهر:

وضعیت آب شرب و مدارس برخی روستاهای استان بوشهر نامناسب است

وضعیت آب شرب و مدارس برخی روستاهای استان بوشهر نامناسب است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: وضعیت آب شرب و مدارس برخی روستاهای استان بوشهر نامناسب است.

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در بازدید از روستاهای شهرستان دشتستان اظهار داشت: رفع محرومیت از روستاها باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد و همه مسئولان در این زمینه تلاش جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: در بازدید که امروز از برخی روستاهای شهرستان دشتستان و بوشهر داشتیم، محرومیت‌های فراوانی در این روستاها مشاهده شد که مسئولان باید نسبت به رفع این مسئله اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه بوشهر با ابراز تأسف از وضعیت مدارس روستاهای صبا و جرّه خاطرنشان کرد: وضعیت آب شرب در روستاهای صبا، جرّه و سیاه منصور شهرستان دشتستان مناسب نیست و باید برای رفع مشکلات آن تلاش شود.

وی با اشاره به وضعیت مسکن یکی از خانواده‌های شهید روستای کره بند، دستورات لازم برای پیگیری را به مسئولان مربوطه داد.

امام جمعه بوشهر با حضور در روستاهای محروم صبا، جَرّه و سیاه منصور از توابع بخش سعدآباد شهرستان دشتستان و همچنین روستای کره بند از توابع شهرستان بوشهر، ضمن بازدید از این روستاها و دیدار با مردم، از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای آنان قرار گرفت.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با حضور در مجموعه فرهنگی مذهبی و جهادی بیت الزهرا (س) شهر وحدتیه، کلنگ احداث دفتر و آشپزخانه قرارگاه جهادی کریم اهل بیت (ع) این شهر را بر زمین زد.

ارسال نظرات