۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۹۸۴۱۵
مقاومت فلسطین:

انتفاضه و انقلاب، تنها راه نجات است

انتفاضه و انقلاب، تنها راه نجات است
گروه های مقاومت فلسطین از مردم این کشور خواستند که مقابله با دشمن صهیونیستی را افزایش دهند و تأکید کردند که انتفاضه و انقلاب، تنها راه نجات آنان از جنایات صهیونیستها است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، گروه های مقاومت فلسطین تأکید کردند که جنایات و تجاوزات ظالمانه رؤسای زندانهای صهیونیستی علیه اسرای زن و مرد فلسطینی، باعث نخواهد شد که اراده و عزم آنان در هم شکند.

خبرگزاری شهاب ضمن نقل بیانیه این گروه ها، گزارش داد، رژیم صهیونیستی مسئول رخدادهای زندانهای خود است و هر گونه عملیات علیه زندانبانهای صهیونیست، صرفا پاسخی به جنایات این رژیم است.

این گروه ها ضمن تبریک عملیاتهای استشهادی در کرانه باختری و قدس، تأکید کردند، این عملیاتها ثابت می‌کند که مقاومت همچنان در میدان حضور دارد و جوانان فلسطین نیز مانند گذشته، انقلابی هستند.

در بیانیه گروههای مقاومت فلسطین، ضمن محکومیت بازداشت سیاسی فعالان فلسطینی توسط تشکیلات خودگردان، از این نهاد خواسته شده است که از این اقدامات دست بردارد.

گروههای فلسطینی از مردم این کشور خواستند که مقابله با دشمن صهیونیستی را افزایش دهند و تأکید کرند که «انتفاضه و انقلاب، تنها راه نجات است».

این گروه ها در پایان تأکید کردند که تشکیلات خودگردان باید هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند و دست مقاومت را در کرانه باختری باز بگذارند تا به وظایف خود در دفاع از ملت و سرزمین خود عمل کنند.

در همین ارتباط، «محمد ابوعسکر» از سران حماس گفت که مقاومت فلسطین برای انجام رزمایش بزرگ نظامی با حضور همه گروه‌ها طی چند روز آینده آماده می‌شود.

وی تصریح کرد، هدف رزمایش مذکور رساندن این پیام به رژیم صهیونیستی است که اگر این رژیم در فکر ارتکاب حماقت جدید علیه نوار غزه است مقاومت برای مقابله با هر تجاوزی آماده می‌باشد.

ابوعسکر تأکید کرد، از اکنون برای این رزمایش آماده می‌شوند تا رزمایشی قدرتمند باشد و شاخه‌های نظامی گروه‌های فلسطینی از طریق آن پیام خود را به رژیم صهیونیستی برسانند.

آخرین درگیری میان مقاومت فلسطین و صهیونیست‌ها مربوط به ماه می گذشته است. نبرد شمشیر قدس، در واکنش به تجاوز صهیونیست‌ها به مقدسات فلسطینی و قدس رخ داد و ۱۱ روز به طول انجامید. مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها بیش از ۴۰۰۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد./۹۸۸/

منبع: فارس
ارسال نظرات